پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:26 - 1397/03/28

ثبت سفارش واردات «خاک برای خواب گربه» با دلار ۴۲۰۰ تومانی!

عضو هیات رئیسه مجلس گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

به گزارش کارگرانلاین، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، از روند واردات برخی از کالاها به کشور به شدت انتقاد کرد.

وی در همین زمینه گفت:‌ اخیراً دو سند به دست ما رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات خاک برای بستر خواب گربه و همچنین سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه اظهار داشت: با توجه به وضعیت دلار و مشکلات ارزی ورود چنین کالاهایی توهین به ملت است.

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید به اینکه قوای سه‌گانه و تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند تصریح کرد: چنین ثبت سفارش‌هایی نشان می‌دهد که برخی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارند و مسائل دیگر را دنبال می‌کنند.

«ما نمایندگان مجلس درخواست اعمال ماده 236 خواهیم کرد و همچنین تحقیق و تفحص و سوال از وزیر را دنبال می‌کنیم زیرا تمامی مقامات دولتی و غیردولتی دست‌اندرکار باید پاسخگو باشند.»

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان تأکید کرد: وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، گمرک و ... باید پاسخگوی واردات کالاهایی باشند که در برهه فعلی واردات آنها سودی برای مردم ندارد.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین