پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:30 - 1397/03/28

سوال جدید نمایندگان مجلس از روحانی درباره گرانی های اخیر کلید خورد

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال جدید از رئیس‌جمهور درباره مشکلات اقتصادی و موسسات مالی را کلید زدند.

به گزارش کارگرانلاین، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوال از رئیس‌جمهور درباره مشکلات اقتصادی را کلید زدند. در همین زمینه حجت‌الاسلام والمسلمین احدآزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تایید این خبر گفت: نمایندگان به دنبال رفع مشکلات مردم بخصوص در حوزه‌های معیشتی هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم بخصوص در حوزه مسکن، خوراک و خودرو باید هرچه سریعتر رفع شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس اهتمام ویژه دارند که برای رفع این مشکلات بکوشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه همواره به دنبال کمک به دولت برای رفع مشکلات مردم هستیم خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش‌مان را برای کمک به دولت به کار گرفت‌ایم اما متاسفانه برخی مواقع این تصور بوجود می‌آید که دولت در برخی عرصه‌ها به درستی به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند.

آزادی‌خواه افزود: در بحث موسسات مالی و همچنین مباحث اقتصادی ما تلاش کردیم بیشترین کمک را به دولت بکنیم تا مشکلات مردم مرتفع شود اما با گذشت زمان به این نتیجه رسیدیم که گویا دولت آنطور که باید و شاید وارد مساله نمی‌شود.

وی در بیان جزئیات سوال نمایندگان از رئیس جمهور گفت: این سوال تجمیع سوالات قبلی شامل مباحث اقتصادی مشتمل بر محورهای مسکن، خودرو و خوراک، مباحث مرتبط با موسسات مالی و همچنین مباحث محیط زیستی شامل محورهای آب، گردوغبار و سرمازدگی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان تاکید کرد: هدف ما از این سوال رفع مشکلات مردم است و اگر مطمئن باشیم دولت مشکلات مردم را پیگیری می‌کند دیگر اصراری به این سوال نداریم اما وقتی کابینه اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم ندارد طبیعی است که ما از ابزراهای قانونی خودمان استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین