پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:45 - 1397/03/28

با تجمع مقابل وزارت اقتصاد مطرح شد

اعتراض کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت به ۳۹ ماه نگرفتن مزد

جمعی از کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت صبح امروز برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن 39 ماه مطالبات مزدی خود از سازمان خصوصی‌سازی و نداشتن امنیت شغلی مقابل وزارت امور اقتصاد و دارایی تجمع کردند.

به گزارش کارگرانلاین، جمعی از کارکنان تعاونی سهام عدالت صبح امروز با تجمع مقابل وزارت اقتصاد پرداخت مطالبات و حقوق معوقه 39 ماهه  خود و تامین امنیت شغلی‌شان بعداز 12 سال کار بیمه ای را خواستار شدند.  

آنها خواهان اجرایی شدن وعده عبدالله پوری حسینی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر پرداخت معوقات سه ساله کارکنان سهام عدالت شدند. این مقام مسئول ۲۶ اسفند ماه سال گذشته در آئین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت وعده پرداخت این مطالبات تا شب عید را داده بود که به گفته تجمع کنندگان هنوز پرداخت نشده است. همچنین در جریان تجمع دیگری که این کارکنان در ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری داشتند بار دیگر وعده داده شد که تا دو هفته بعد معوقات آنها پرداخت شود که این نیز محقق نشد.


پیش از این نیز کارکنان سهام عدالت طی ماه های گذشته در مقابل مجلس، سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی تجمع‌هایی کرده بودند. آنها می‌گویند که برخی از تجمع‌کنندگان در مسیر برگشت به شهرهای خود در جاده اراک تصادف شدیدی داشتند که دو نفر از رانندگان جان باخته وتعدادی از کارکنان سهام عدالت نیز دچار جراحات شدیدی شدند.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین