پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:16 - 1397/03/29

دوباره ایران خودرو اتهام احتکار را تکذیب کرد

دلالان مانع از ثبت نام افراد در سایت ایران خودرو!!!

معاون فروش ایران خودرو با اشاره به این که به تدریج عرضه ۱۱۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به طور فروش قطعی آغاز شده گفت: علاوه بر این ۶۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه پیش فروش و ۴۵ هزار دستگاه پیش فروش گروه خودرویی داریم.

به گزارش کارگرآنلاین،مصطفی خان کرمی درباره علت اختلال سایت پیش فروش خودروی این گروه خودروسازی با توصیه مردم به صبوری گفت: به دلیل تقاضای زیاد ناشی از حواشی بازار و تقدم تقاضا بر عرضه و ناکافی بودن پهنای باند اینترنت، سایت شلوغ و با کندی همراه است.

وی با اطمینان خاطر به متقاضیان واقعی خودرو، از فروش قطعی حدود 7 هزار دستگاه تاکنون خبر داد و گفت: علاوه بر این حدود 2700 دستگاه خودرو پیش فروش کرده ایم با اینحال بخشی از کندی سایت به دلیل فرایند چند مرحله ای تقاضای خودرو است و بخش دیگر هم از کندی درگاه بانک نشات می گیرد.

این مسئول گروه خودروسازی ایران خودرو از تکمیل مرحله به مرحله سایت فروش این شرکت خبر داد و در تشریح فرایند چندمرحله ای ثبت نام خرید خودرو گفت: بخشی از کندی سیستم به خاطر فیلترهای چک کننده ای است که برای محدود کردن تقاضای دلالان است و مانع از ثبت نام افرادی می شود که طی 6 ماه اخیر تقاضای خودرو کرده اند.

وی با تکذیب دپوی خودروهای تولید شده ،کل ظرفیت پارکینگ های ایران خودرو را حدود 6 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: تولید روزانه ایران خودرو میانگین 2500 دستگاه است و اگر در حال حاضر 3500 دستگاه در انبارها موجودی داریم از انباشت خودروهایی نشات می گیرد که در این چند روز تعطیلات گذشته عرضه نشده است.

کرمی همینطور با تاکید بر این که ایران خودرو برای پاسخگویی به نیاز بازار ظرفیت تولید خود را افزایش داده است گفت: آمار تولید محصولات ایران خودرو را از ابتدای امسال تاکنون حدود 120 هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: از این تعداد حدود 116 هزار و 500 دستگاه فاکتور و تحویل متقاضیان شده است.

وی در عین حال با تاکید بر این که بزرگترین تولید کننده خودروی کشور مشکلی از نظر واگذاری خودرو ندارد گفت: اگر متقاضیان با وجود کندی سیستم برای ثبت خرید عجله دارند می توانند به تعمیرگاه های مرکزی ایران خودرو و نمایندگی مرکزی ایران خودرو در بزرگراه یادگار امام مراجعه و تقاضایشان را ثبت کنند.
منبع خبر : ایران جیب
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین