پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:47 - 1397/04/27

مذاکره ولایتی و پوتین با درخواست روحانی از رهبر انقلاب انجام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این خبر که «مذاکره ولایتی با پوتین بنا بر درخواست روحانی از رهبر انقلاب انجام شده است»، گفت:ولایتی ماموریتی از جانب رئیس جمهور را اجرا کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، ابوالفضل حسن بیگی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر که «مذاکره ولایتی با پوتین بنا بر درخواست روحانی از رهبر انقلاب انجام شده است»، اظهارداشت: رئیس جمهور با توجه به شرایط فعلی از مقام معظم رهبری کمک خواستند که با توجه به مذاکرات پیچیده و شرایطی که وجود دارد، از شخصیت هایی که تجربیات خوبی دارند برای کمک به دولت استفاده شود. بنا به درخواست آقای روحانی، رهبر انقلاب اجازه دادند که آقای ولایتی به کمک دولت بیاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آقای ولایتی در سفر به روسیه ماموریتی از جانب رئیس جمهور را اجرا کرد، گفت: آقای ولایتی پیام رسمی و کتبی رئیس جمهور را به آقای پوتین تسلیم کرد. از سوی دیگر چون رئیس جمهور  روسیه علاقه مند به مقام معظم رهبری است، بنابراین آقای ولایتی پیام شفاهی مقام معظم رهبری را نیز به رئیس جمهور روسیه رساند.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین