پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:09 - 1397/04/29

جزئیات جدید از درخواست ملاقات رئیس جمهور آمریکا از روحانی؛

پاسخ حسن روحانی به درخواست ملاقات ترامپ

یک منبع آگاه درباره درخواست ملاقات ترامپ گفت:حسن روحانی در مواجهه با این درخواست گفته صحبت‌های ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی هیچ تناسبی با این درخواست ملاقات ندارد.

به گزارش کارگرآنلاین، روزنامه شرق در چاپ امروز خود در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه به جزئیات جدیدی از ۸ بار درخواست ترامپ برای ملاقات با رئیس جمهور می پردازد و می نویسد: یک مقام آگاه در تیم همراه رئیس‌جمهوری در نیویورک توضیح داد که «چند نوبت تماس تلفنی از سوی تیم دونالد ترامپ برای ملاقات با آقای روحانی برقرار شد و حتی پیغامی ارسال شد».

این منبع خبری توضیح داد که «این تماس و پیغام دقیقا بعد از سخنرانی دونالد ترامپ انجام شده بود که حسن روحانی در مواجهه با این درخواست گفته صحبت‌های ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی هیچ تناسبی با این درخواست ملاقات ندارد. تحلیل روحانی این بود که این روش مناسبی برای تقاضای ملاقات دادن نیست که در سخنرانی به آن کشور هجمه شود و بعد انتظار ملاقات داشته باشند».

طبق گفته مقام آگاه، تلاش تیم ترامپ برای تماس و ملاقات با روحانی در همان روز اول مجمع عمومی سال گذشته و بعد از سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا انجام شده است.
منبع: مهر

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین