پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:46 - 1397/06/14

پیشنهاد تازه به فدراسیون فوتبال ایران برای بازی دوستانه با آرژانتین

پیشنهاد جدیدی به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین ارائه شده است.

به گزارش کارگرآنلاین، پیش از این شرکتی که کار هماهنگی بازی‌های دوستانه را انجام می‌دهد، به فدراسیون فوتبال ایران برای انجام دو بازی دوستانه با آرژانتین و کلمبیا در ماه نوامبر 2018 (آبان‌ماه 97) پیشنهادی رسمی ارائه کرده بود. پیشنهاد انجام بازی‌ها در تاریخ 15 و 18 نوامبر (24 و 27 آبان‌ماه) در خاک آمریکا بود. بازی اول مقابل آرژانتین در نیویورک و بازی دوم مقابل کلمبیا در واشنگتن.

حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد پیشنهاد برگزاری این دو بازی برای ماه مارس 2019 (اسفندماه 97) است، با این حال این اظهار نظر واضح و دقیق نبود، چرا که در نامه ارسالی تاریخ برگزاری بازی ماه نوامبر ذکر شده بود.

امروز (چهارشنبه) پیشنهاد جدید این شرکت برای برگزاری دو بازی در ماه مارس (اسفند 97) به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. در پیشنهاد جدید اندک تفاوت‌هایی ایجاد و محل پیشنهادی برگزاری دو بازی کشور کانادا و دو شهر ونکوور و تورنتو اعلام شده است. همچنین فقط پیشنهاد قطعی بازی با آرژانتین ارائه شده و هنوز وضعیت بازی دوم مشخص نیست و نیاز به هماهنگی‌های مجدد دارد و در صورت قطعی نشدن بازی با کلمبیا، تیم دیگری جایگزین خواهد شد. سایر موارد از جمله پرداخت تمام هزینه‌های تیم ایران، اقامت، پرواز و همچنین پرداخت پول به فدراسیون فوتبال ایران بابت انجام این دو بازی تغییر نکرده است.

با این شرایط باید منتظر بود و دید فدراسیون فوتبال چه پاسخی به این پیشنهاد خواهد داد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین