پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:25 - 1397/07/13

پلیس عربستان به تجمع کارگران معترض تیراندازی کرد

صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکتی نفتی در شرق عربستان سعودی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود دست به تظاهرات و اعتصاب زدند.

به گزارش کارگرانلاین،، صدها نفر از کارگران و کارمندان شرکت «ازمیل» وابسته به شرکت نفتی آرامکو عربستان سعودی در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود در شهر «الظهران» دست به اعتراض زدند.

به گزارش شبکه «الجزیره»، کارمندان و کارگران شرکت مذکور روز گذشته (چهارشنبه) در اعتراض به تأخیر بیش از شش ماهه در پرداخت حقوق خود تظاهرات کرده بودند، که پلیس برای مقابله با آن‌ها اقدام به تیراندازی کرده و به سمت آن‌ها حمله‌ور شده است.

در فیلمی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، کارگران معترض به عدم پرداخت حقوق خود، اقدام به تظاهرات کرده و شیشه برخی از خودروهای شرکت را می‌شکنند.


کاربران فضای مجازی در توییتر با راه انداختن هشتگ «شرکت ازمیل پرداخت حقوق کارمندان را به تأخیر انداخته»، به این اقدام شرکت اعتراض کرده و دولت سعودی را مسئول این حوادث دانستند.

این کاربران اعلام کردند که دولت عربستان سعودی برای جنگ علیه یمن میلیاردها دلار خرج می‌کند، ولی نمی‌تواند حقوق این کارگران را سر موقع پرداخت کند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین