پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:15 - 1397/07/14

انبار داروی دختر وزیر سابق پلمب شد

سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: قرار بود داروهای کشف‌شده از این فرد برای امحا فرستاده شود که مشاهده شد تفکیک دارو برای ارسال بدون حضور کارشناسان غذا و دارو انجام شده است.

به گزارش کارگرانلاین، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و اظهار داشت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک شده و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه با مراجعه بازرسان سازمان تعزیرات متأسفانه مشاهده شد این تفکیک دارو بدون حضور نمایندگان و ناظران کارشناس غذا و دارو و صرفاً توسط کارگران شرکت مذکور در حال انجام است.

رایگانی اضافه کرد: با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی البرز به دلیل بروز این تخلف، انبار مجدداً پلمب شد و گزارش تخلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دادستانی ارسال شد.

به گزارش فارس، دختر وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.

پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود به دادسرای استان کرج ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف صورت گرفت و منجر به پلمب دوباره انبار شد.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین