پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:41 - 1397/07/14

گزینه‌های وزارتخانه‌های کار و اقتصاد مشخص شدند

دبیرکل حزب اسلامی کار از مشخص‌شدن گزینه‌های پیشنهادی تصدی دو وزارتخانه کار و اقتصاد از سوی دولت خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌های کار و اقتصاد و دارایی گفت: براساس اخباری که بنده از هیئت دولت گرفته‌ام، آقای "محمد شریعتمداری" از سوی رئیس‌جمهور به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار و امور اجتماعی و آقای "فرهاد دژپسند" به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت اقتصاد و دارایی انتخاب شدند.

وی افزود: بنا به اطلاعاتی که به بنده داده شد، مقرر شده تا ظرف امروز و فردا اسامی آقایان شریعتمداری و دژپسند برای دو وزارتخانه کار و اقتصاد به مجلس ارائه شود.

به گزارش تسنیم، محمد شریعتمداری که هم‌اکنون تصدی وزارت صنعت و معدن و تجارت را به‌عهده دارد، در ماه‌های اخیر به‌دلیل افزایش قیمت بسیاری از کالاها و همچنین نابسامانی در بازار خودرو از سوی نمایندگان مجلس تحت فشار بوده است. این فشارها تا جایی پیش رفت که حتی زمزمه استیضاح او نیز تا هفته گذشته شنیده می‌شد.

فرهاد دژپسند که هم‌اکنون دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است، سابقه  معاونت هماهنگی محمدباقر نوبخت به‌عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاونت برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی در دولت هشتم را در کارنامه خود دارد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین