پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:53 - 1397/07/21

واکنش کدخدایی به خبر رفتن جنتی از شورای نگهبان

‏«دبیر شورای نگهبان هر سال از بین اعضا انتخاب می شود. انتخابات هیات رئیسه نیز در ۲۶ تیر ماه برگزار می گردد. بنا بر این؟!»

به گزارش کارگرآنلاین، سخنگوی شورای نگهبان به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتخاب دبیر جدید شورای نگهبان واکنش نشان داد.

 عباسعلی کدخدایی در این باره نوشت: «سخنی منسوب به داستایوسکی است که می گوید؛ کسی که به خودش دروغ می گوید و به دروغ خودش گوش می‌دهد، کارش به جایی خواهد رسید که هیچ حقیقتی را نه از خودش و نه از دیگران تشخیص نخواهد داد.

شب گذشته خبری کذب مبنی بر انتخاب دبیر جدید شورای نگهبان منتشر شد و برخی افراد رسانه‌ای نیز به آن دامن زدند. این در حالی بود که انتخابات هیات رئیسه شورا هر سال در ۲۶ تیر ماه برگزار می شود. هر چه فکر کردم که چرا این خبر سراپا غیر صحیح ساخته شده، نفهمیدم، اما تعجب از عده ای که از فرط بیکاری به آن دامن زدند. امیدوارم نرخ اشتغال افزایش یابد تا شاید از این طریق از انتشار چنین اخبار جعلی جلوگیری شود و این قبیل دروغ ها را باور نکنیم.»

کدخدایی شب گذشته و بعد از انتشار این خبر نیز در توئیتر نوشت:

‏«دبیر شورای نگهبان هر سال از بین اعضا انتخاب می شود. انتخابات هیات رئیسه نیز در ۲۶ تیر ماه برگزار می گردد. بنا بر این؟!»/فردانیوز
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین