پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:37 - 1397/08/03

جنجال هایی از جنس عادل و شبکه سوم سیما:

از انحصار فوتبالی عادل تا ذبح عدالت در برنامه نود

پیشکسوت فوتبال گفت: برنامه ۹۰ روی نظریات عموم جامعه تأثیرگذار است و عادل انحصار فوتبالی ایجاد کرده بود، به‌ طوری‌ که سیاست‌گذاری فوتبال در دست این برنامه بود.

کارگر آنلاین : بهمن فروتن با اشاره به تأثیر برنامه ۹۰ بر جامعه اظهار کرد: این برنامه به‌هیچ عنوان به فرهنگ جامعه ارتباط پیدا نمی‌کند، بلکه فرهنگ جامعه رسانه‌های ملی هستند از جمله روزنامه، مجله، تلویزیون، نشریات و ...

 

وی با بیان اینکه طبیعتاً این رسانه‌های ملی تأثیرگذاری لازم را در جامعه نداشتند و جامعه دچار افسردگی شده است، اضافه کرد: مناسبات اقتصادی انسان‌ها را از هم دور کرده، آنها را به انزوا کشانده و دچار سردرگمی می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه رسانه ملی در مجموع به شکلی مثبت روی جامعه تأثیرگذار نبوده است، بیان کرد: با این شرایط رسانه ملی روی قسمت‌های کوچک جامعه نیز اثرگذار نبوده است.

 

فروتن، گریزی به برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور زد و مطرح کرد: عدم پخش برنامه ۹۰ برای این است که فردوسی‌پور از خطوط قرمز عبور کرده بود و باید بیشتر نابسامانی فوتبال را در برنامه‌اش مطرح می‌کرد.

 

وی افزود: قطعاً عدم پخش برنامه ۹۰ به حمایت عادل از کی‌روش برنمی‌گردد و مسائل دیگری در میان است. متأسفانه نابسامانی‌های زیادی در فوتبال داریم و فردوسی‌پور باید روی معضلات تیم‌های پایه‌ای بیشتر پافشاری می‌کرد.

 

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: برای مثال بنده هشت ماه در یکی از تیم‌های پایه‌ای کار کرده‌ام و هدف اصلی‌ام جمع‌آوری اطلاعات از آن تیم پایه‌ای بود و چیزهایی دیدم که اگر برنامه ۹۰ را داشتم به‌ صورت مستمر روی این معضلات کار می‌کردم.

 

لینک کوتاه :

برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین