پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:50 - 1397/08/17

به نظر شما ایران ارزان‌ترین کشور دنیاست؟!

روحانی گفت:از لحاظ آموزش، بهداشت، انرژی، نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی مردم، از ارزان‌ترین کشورهای دنیا هستیم.

حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی به ارزان بودن کشور ایران اشاره کرد. او در این باره گفت: رسانه‌های بیگانه به دروغ به مردم ایران می‌گویند که ایران گران‌ترین کشوری است که در آن زندگی می‌کنند: من از شما و ملت ایران در برابر تبلیغات آمریکا و صهیونیست‌ها می‌پرسم که آیا آموزش در ایران جزو ارزان‌ترین آموزش‌ها در سطح جهان نیست؟ آیا بهداشت و درمان به طور نسبتی جزو ارزان‌ترین کشورها نیست؟ آیا انرژی یعنی بنزین، گازوئیل و گاز جزو ارزان‌ترین کشورهای دنیا نیست؟ آیا آب و برق در یک قیمت متعادل و ارزان نسبت به کشورهای دیگر نیست؟ آیا حمل و نقل که یک مقدار به کمک بیشتر دولت و مجلس نیاز دارد، در یک شرایط معتدل نیست؟

از لحاظ آموزش، بهداشت، انرژی، نیازمندی‌ها و کالاهای اساسی مردم، از ارزان‌ترین کشورهای دنیا هستیم.البته در بسیاری از نیازمندی‌ها به‌ویژه آنهایی که حقوق ثابت دارند، با مشکل مواجه‌اند و حل این مشکل وظیفه ماست و نمی‌توانیم به مردم‌ بگوییم که چون فشار آمریکاست پس ما کاری نمی‌توانیم بکنیم.

به نظر شما مخاطبان این سخنان روحانی چه مقدار با واقعیت مطابق است؟ آیا شما به عنوان شهروند ایران، این ارزانی را حس می کنید؟
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین