پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:38 - 1397/08/28

مشکل اصلی کارگران ملی فولاد اهواز چیست؟

مدیر کل پایداری مشاغل وزارت کار درباره مشکلات کارگران ملی فولاد گفت: ۷۰ درصد سهام این شرکت در اختیار بانک ملی قرار دارد و اگر این بانک همراهی کند با رفع مشکل نقدینگی مشکلات معوقات کارگران حل خواهد شد.

به گزارش کارگرآنلاین، کریمی یاوری، مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جریان بازدید خود از خوزستان گفت:یک تیم تخصصی از وزارت کار با مسئولیت بنده با دستور محمدشریعتمداری، وزیرکاراعزام شده است.
 وی ادامه داد:عمده معضل کارگران ملی فولاد،معوقات و مطالبات کارگری است. عمده ترین مشکل کارگرن معوقات و عمده ترین مشکل کارفرمایان این است  که محصولاتی اعم از میلگرد و مواردی از این دست که تأکید کرده اند،حتماً باید در بازار بورس به فروش برسانند.در بازار بورس که به فروش برسانند زیر قیمت تمام شده برای این ها تمام می شود. این مشکلی است که مسئولین باید درباره آن تصمیم بگیرند.

یاوری افزود:باید تدبیری صورت گیرد که محصولات دپوشده به فروش برسد و معوقات کارگران پرداخت شود. این موضوع عمده کارگران گروه صنعتی فولاد در اهواز است و طبیعی است که در کنار کمبود نقدینگی مشکلات به وجود می آید. این واحد دولتی بود و بعد از اینکه واگذاری صورت گرفت مشکلات بیشتر شد. 70 درصد سهام این شرکت در اختیار بانک ملی قرار دارد و اگر این بانک همراهی کند با رفع مشکل نقدینگی امکان تامین مواد اولیه برای این شرکت فراهم خواهد شد.

منبع: تسنیم
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین