پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:02 - 1397/09/18

تقدیر مجمع نمایندگان کارگری هفت‌تپه از وزیر کار

مجمع نمایندگان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از نامه به وزیر کار از او به دلیل پیگیری مطالبات کارگران و اعزام هیات ویژه ای به منطقه از ابتدای اعتراضات تقدیر کردند.
به گزارش کارگرآنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجمع نمایندگان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در نامه ای به "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پیگیری مطالبات کارگران این شرکت قدردانی کردند.
 
مجمع نمایندگان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در این نامه نوشتند: از زحمات کلیه مسئولین من جمله نوری نماینده شهرستان شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی و محجوب که این فرصت مهم را برای ما محیا کردند تا بتوانیم در حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صدای مظلومیت کارگران شریف و حقیقتاً رنجدیده شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را در فضایی مفید به گوش مسئولین برسانیم، تقدیر می‌کنیم.
 
همچنین در ادامه این نامه آمده است: تشکر از وزیر کار که از ابتدای اعتراضات هیات ویژه ای را به منطقه اعزام کردند و پیگیر مطالبات کارگران بودند. در مورد محتوای جلسه هم باید گفت که  خوشبختانه فرصت کافی در اختیار ما قرار گرفت تا بتوانیم تمامی مشکلات و مطالبات کارگران و همچنین دلایل و مستندات خود را در رابطه با عدم کفایت سهامداران فعلی شرکت ارائه کنیم .
 
در این نامه تاکید شده است: در نهایت تنها توقعی که از وزیر و مجموعه تحت مدیریت ایشان داریم این است که همانگونه که تا کنون به صورت ویژه پیگیری مشکلات ما را در دستور کار قرار داده اند همچنان به این پیگیری ها ادامه داده و صدای همه کارگران در دولت و پشتوانه جامعه کارگری باشند تا بتوانیم به فضل الهی به نتایج مطلوب برسیم و دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم و هفت تپه بر روی ریل پیشرفت قرار بگیرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین