پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:09 - 1397/09/25

رضایی طی تذکر شفاهی:

تذکری در باره همسان سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: قرار بود در برنامه ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گیرد اما هنوز به جایی نرسیده است.
به گزارش کارگرانلاین، مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت درباره بازنشستگان، اظهار داشت: قرار بود در برنامه ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان صورت گیرد اما هنوز به جایی نرسیده است.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته در بودجه 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی اختصاص داده شد، اظهار داشت: تنها دو هزار میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضع بازنشستگان درست نمی‌شود.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه حقوق بازنشستگان همچنان یک میلیون و 200 هزار تومان است؛ بازنشستگان این مبلغ را به کدام دردشان بزنند؟
 
وی افزود: لازم است در بودجه امسال نیز حداقل همان میزان 3 هزار و 400 میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی در نظر گرفته شود.
 
رضایی همچنین در تذکری خطاب به صندوق بازنشستگی خاطر نشان کرد: معمول بود تا پایان آبان ماه حقوق بازنشستگان و کسورات آنها پرداخت شود اما این اتفاق هنوز نیفتاده و باعث شده بازنشستگان با دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های خود مواجه شده و بانک‌ها آنها را جریمه کنند از این رو باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.
منبع: فارس 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین