پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:33 - 1397/09/25

حل مشکلات کشور دغدغه امروز ملت است نه سازش

آقایان از خواب زمستانی بیدار شوید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منتظر حل مشکلات کشور هستند از این رو طرح موضوعاتی چون سازش دردی از آنها دوا نمی کند.
به گزارش کارگرانلاین، رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: درد ملت ایران در اوضاع و شرایط اقتصادی امروز که بخش گسترده ای از مردم را درگیر خود کرده است حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و کسی حتی برای یک دقیقه به فکر سازش با آمریکا نیست.
وی افزود: آقایانی که این قبیل از طرح ها را مطرح می کنند یا از اوضاع مملکت خبری ندارند یا در خواب زمستانی هستند چرا که ملت و حاکمیت امروز هیچ دغدغه ای برای سازش با آمریکا ندارد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: به این دست از آقایان توصیه می شود به جای طرح چنین مباحثی راهبردهای خود را برای حل مشکلات مردم و‌ دغدغه های آنها مطرح کنند چرا که سابقه ثابت کرده است که از آمریکا آبی برای ایران گرم نمی شود.
خضری خاطرنشان کرد: این دست از چهره های سیاسی محترم در مذاکرات برجام نیز نوید مکررا از روزها و آینده خوب ایران سخن می گفتند امروز اگر واقعا با توجه به رویکرد آمریکا بازهم سخنی دارند بگویند هرچند مردم دیگر حرف آنها را باور نمی کنند.
وی تاکید کرد: آمریکا و دولتمردانش هیچ وقت برای ایران قابل اعتماد نبودند و با رویه ای که در پیش گرفتند هم نخواهند بود از این رو قطعا طرح سازش با چنین دولتی با این وضعیت در دستور کار ما قرار نخواهد داشت و ما از چنین پیشنهاداتی نیز استقبال نمی کنیم.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین