تاریخ : 11:32 - 1395/01/25
کد خبر : 49992
سرویس خبری :
 

ارائه خدمات دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام روزانه به 600 بیمار

سرپرست دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام:

ارائه خدمات دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام روزانه به 600 بیمار

سرپرست دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام گفت: دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام روزانه به 600 بیمار ارائه خدمات می‌کند.

کارگرآنلاین: هادی صبور گفت: این تعداد بیمار در دو نوبت صبح و عصر به این مرکز مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: این بیماران معمولاً در بخش‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی و مامایی دریافت خدمات داشته و در صورت نیاز از دیگر بخش‌های تخصصی این مرکز نیز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: افراد مراجعه کننده بیمه شده تامین اجتماعی هستند و سعی می‌شود در بخش خدمات سرپایی به این بیمه‌شده‌ها ارائه خدمات شود، اما در بخش بستری نیز با بسیاری از بیمه‌ها از جمله نیروهای مسلح، خدمات درمانی، کمیته امداد و ... قرارداد منعقد شده است.

صبور اضافه کرد: در حال حاضر ارتوپد، متخصص داخلی، فوق تخصص ریه، متخصص عفونی، اورولوژیست، متخصص چشم و ... در دی‌کلینیک آماده ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و ... هستند.

وی تصریح کرد: در طول هفته و طی ساعت‌های خاصی متخصصان داخلی، جراح عمومی، ارتوپد، متخصص چشم و ... در دی‌کلینیک حاضر شده و براساس سیستم نوبت‌دهی مکانیزه به بیماران وقت داده می‌شود.

سرپرست دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام ادامه داد: تخصص‌هایی مانند زنان و زایمان و اطفال را در حال حاضر در این مرکز نداریم و در صورت وجود متقاضی امکان اخذ قرارداد با پزشکان متخصص توسط مسئولان تامین اجتماعی وجود دارد.

صبور با اشاره به استقبال بیمه‌ شده‌ها از خدمات مطلوب دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام خاطرنشان کرد: مراجعه روزانه 600 نفر به دی‌کلینیک تامین اجتماعی ایلام گواه بر این مدعاست که خدمات ارائه شده در این مرکز مطلوب است.

وی گفت: قطعاً با راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی ایلام بخش عمده‌ای از مشکلات در ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان ایلام برطرف خواهد شد./فارس