تاریخ : 14:23 - 1395/02/07
کد خبر : 50456
سرویس خبری :
 

فعالیت ۱۹۵ تشکل کارگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون چهارمحال و بختیاری:

فعالیت ۱۹۵ تشکل کارگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۱۹۵ تشکل کارگری در استان چهارمحال وبختیاری فعال هستند.

کارگرآنلاین: عباس جزایری پیش از ظهر امروز در نشست با قشر کارگری اظهار داشت: 195 تشکل کارگری، 155 نماینده کارگری، 8 کانون بازنشسته کارگری و 34 انجمن صنفی کارگری در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه کارگران در توسعه اقتصاد کشور نقش مؤثری دارند افزود: کلید اقتصادی جامعه در دست جامعه کارگری و کارفرمایی است که این خود نقش مهم و تأثیرگذار این قشر در جامعه را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط شرکت‌های استان بیان کرد: کارخانه برفاب شهرکرد در کشور رتبه برتر را کسب و مدیران این کارخانه برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران سفر کردند.

رئیس شرکت تعاونی خاموت کار میزدِج در این جلسه با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 4 سال است که تعاونی خاموت‌کاران راه‌اندازی شده است اما جهت دریافت تسهیلات اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و بانک‌ها در این رابطه مساعدت نکرده است.

منصور رحیمی ادامه داد: در این شرکت انواع خاموت مثلت، مربع و قطعات فلزی ساختمان تولید و از پودر آن می‌توان در کشاورزی استفاده کرد./تسنیم