تاریخ : 12:44 - 1395/02/08
کد خبر : 50503
سرویس خبری : ورزشی
 

لزوم پرهیز از دوقطبی‌سازی و موازی‌کاری در برنامه‌های هفته کارگر

جانشین سپاه استان سمنان تأکید کرد

لزوم پرهیز از دوقطبی‌سازی و موازی‌کاری در برنامه‌های هفته کارگر

جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان بر لزوم پرهیز از دوقطبی‌سازی و موازی‌کاری در برنامه‌های هفته کارگر در این استان تأکید کرد.

کارگرآنلاین: اسحاق هراسانیان ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری که در دفتر وی برگزار شد، اظهار داشت: در هر میدانی که بسیج حضور دارد، کار اجرایی و انقلابی انجام می‌شود.

وی خاصیت سپاه و بسیج را دارا بودن روحیه انقلابی، عمل و تفکر انقلابی دانست و گفت: این روحیه نیاز و ضرورتی انکارناپذیر در برهه کنونی است و امروز دیگر زمان تنبلی و سستی نیست و باید در هر زمان و مکان حاضر به یراق بود که دشمنان را بتوانیم با همین آمادگی ناکام گذاشته و ناامیدتر از گذشته کنیم.

جانشین سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه باید به شهدای شاخصی که هر سال برای هر قشری از بسیج معرفی می‌شود به‌خوبی پرداخته شود، گفت: برنامه‌های هر قشر باید متناسب با معرفی و تبیین شخصیت و جایگاه شهدا به نحو مطلوب و اثرگذاری انجام شود.

هراسانیان با اشاره به اینکه بسیج کارگری و اداره کل تعاون، مار و رفاه اجتماعی استان سمنان هر کدام برنامه‌هایی را در طول هفته بسیج انجام می‌دهند، تأکید کرد:‌ این برنامه‌ها هر کدام در جایگاه خود خوب است؛ اما باید از دوقطبی‌سازی و موازی‌کاری پرهیز شود.

وی تصریح کرد:‌ برنامه‌ها باید با هدف خدمت به جامعه کارگری و در یک راستا انجام شود؛ چراکه این قشر به حقیقت از ارزشمندترین اقشار و زحمتکشان جامعه محسوب می‌شوند.

جانشین سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان برگزاری مطلوب برنامه‌ها را مستلزم تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در کنار بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: این هماهنگی‌ها و تعامل وجود دارد و باید بیش از پیش تقویت شود.

هراسانیان همچنین بر در کنار هم قرار گرفتن کارفرمایان و کارگران تأکید کرد و گفت:‌ اگر دوری و زاویه‌ای بین این دو وجود دارد، باید برطرف شود.

وی بیان داشت: یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه‌ها، برگزاری یادواره شهداست و از آنجا که همه خود را مدیون این بزرگواران می‌دانند، در برپایی هر چه بهتر آن نیز خود را شریک و سهیم می‌دانند؛ بنابراین باید توجه خاصی به این امر شود./فارس