تاریخ : 09:21 - 1395/02/20
کد خبر : 50786
سرویس خبری :
 

کارخانه نان صنعتی چهارمحال و بختیاری به کما رفت

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

کارخانه نان صنعتی چهارمحال و بختیاری به کما رفت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: بروز مشکلات نقدینگی در کارخانه نان صنعتی استان چهارمحال و بختیاری سبب تعطیلی این واحد شده است.

کارگرآنلاین: علیرضا شفیع‌زاده صبح امروز در بازدید از کارخانه نان صنعتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارخانه نان صنعتی سفیددشت با اعتبار 500 میلیارد ریالی در سال گذشته افتتاح شد اما با بروز برخی مشکلات و موانع پیش روی تولید آن متأسفانه این مجموعه پویا و مجهز در نخستین گام‌های فعالیت خود متوقف شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش مسئولان این کارخانه مجددا به چرخه تولید باز می‌گردد افزود: با بازگشت مجدد این واحد صنعتی به چرخه تولید زمینه اشتغال بیش از 400 نفر در بخش تولید و فروش ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت 40 تن تولید به صورت روزانه در این کارخانه بیان کرد: این کارخانه نقش مهمی در حوزه صنعت مواد غذایی و تولید نان صنعتی و سنتی در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان را می‌تواند ایفا کند اما در حال حاضر به شدت با مشکل نقدینگی مواجه است.

شفیع‌زاده رفع مشکلات این کارخانه را یکی از اولویت‌های کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت تمام توان خود را در چارچوب موازین اقتصاد مقاومتی به کار بسته تا در عمل بتواند در سال جاری بسیاری از واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد را احیا و با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی به چرخه تولید بازگردانده به شکلی که استوار بر روی پا خود ایستاده و از هر گونه وابستگی مبرا باشند./تسنیم