تاریخ : 10:56 - 1395/04/18
کد خبر : 53537
سرویس خبری :
 

مسکن مهر، دیگر مزخرف نیست چون انتخابات نزدیک شد

مسکن مهر، دیگر مزخرف نیست چون انتخابات نزدیک شد

در حالی اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری پس از ۱۶ ماه به مزخرف خواندن مسکن مهر از سوی وزیر راه و شهرسازی واکنش نشان داده که به نظر می‌رسد دولت یازدهم در سال آخر عمرش به فکر دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری افتاده است.

کارگرآنلاین: اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهوری پس از 16 ماه به اظهارات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در خصوص مزخرف خواندن مسکن مهر واکنش نشان داد. وی با تأکید بر این‌که «این‌که امروز بگوییم مسکن مهر مزخرف است، پاسخ مردم نیست» اظهار کرد: مردمی رفته‌اند برای مسکن مهر پول داده‌اند. آنها دار و ندار النگوی زن، زندگی، فرش و قالیچه را فروخته‌اند و مقداری پول تأمین کرده و آن را برای این طرح داده‌اند.

وی تصریح کرد: درست است که مبانی اولیه -مسکن مهر- اشکال داشته و بنده هم صدها انتقاد به آن دارم ولی جواب مردم که این نیست. مردم خانه‌هایشان را می‌خواهند بنابراین باید به هر قیمتی که شده مسکن مهر را تمام کنیم تا مردم بیچاره جواب خود را بگیرند.

ترکان با بیان اینکه مبانی مسکن مهر از ابتدا درست و صحیح نبود یادآور شد: به خاطر زمین ارزان جایی رفتند خانه سازی مسکن مهر را انجام دادند که الان آبادانی آن بیشتر از قیمت زمین خرج دارد. ای کاش زمین گران می‌خریدند و نمی‌رفتند جایی که نه آب دارد، نه برق، نه مدرسه و نه کلانتری، نه درمانگاه دارد و خاصیتهای محله‌ای را ندارد، خانه بسازند.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم وارد این بخش شوم، چون زمان آن گذشته است، الان مردم خانه‌هایشان را می‌خواهند و ما باید مسئله مردم را حل کنیم. قطع نظر از این‌که این طرح از ابتدا از ابتدا پر اشکال بود./تسنیم