تاریخ : 11:40 - 1395/04/21
کد خبر : 53780
سرویس خبری :
 

افتتاح بی‌ سر و صدای مسکن مهر پردیس پس از ۳ سال وعده

افتتاح بی‌ سر و صدای مسکن مهر پردیس پس از ۳ سال وعده

در حالی از مرداد ۹۲ تاکنون هیچکدام از وعده‌های مسئولان و مدیران وزارت راه درباره افتتاح مسکن مهر پردیس عملی نشده که خبر می‌رسد پس از ۳ سال قرار است، تعداد محدودی از واحدهای این شهر آن هم بدون سر و صدا افتتاح شود.

کارگرآنلاین: حدود 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس جانمایی شده که اگر دوره مدیریت مهدی هدایت بر شرکت عمران این شهر را فاکتور بگیریم در دوره مدیران بعدی هیچ واحدی افتتاح و تحویل نشده است.

در دوره یکسال و چند ماه مدیریت ولی‌پور بر مجموعه عمران پردیس روند ساخت و ساز پروژه‌های طرح مسکن مهر کُند و آرام آرم متوقف شد. وضعیت نابسامان مسکن مهر پردیس موجب اعتراض متقاضیان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد تا جاییکه مدیریت وقت تصمیم به راه‌اندازی یک "شو" به اصطلاح پوپولیستی کرد.

در دوره بعدی مدیریت عمران پردیس نوبت به رجب‌صلاحی رسید، وی چند باری وعده افتتاح شماری از پروژه‌های مسکن مهر فاز 11 (کوزو) را داد اما به دلیل مشکلات مربوط به خدمات و البته سنگ‌اندازی برخی اعضا هیئت مدیره هیچکدام از این وعده‌ها محقق نشد. در نهایت شرایطی رقم خورد که رجب‌صلاحی عطای مدیریت را لقای آن بخشید و استعفا داد.

پس از وی غفوری مدیرعامل سابق عمران امیرکبیر به‌عنوان سرپرست شرکت عمران پردیس حکم خود را از نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی دریافت کرد. وی طی یک ماه و چند روز سپری شده از دوران مدیریتش وعده‌ای برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر نداده است.

اما خبر می‌رسد صبح امروز در جلسه‌ای با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، عضو هیئت مدیره عمران شهرهای جدید، سرپرست عمران پردیس و تعدادی از متقاضیان مسکن مهر اعلام شده که به زودی بخشی از واحدهای مسکن مهر فاز 11 به صورت بی سر و صدا افتتاح می‌شود.

قرار بود اواسط اردیبهشت ماه امسال 4500 واحد مسکن مهر کوزو افتتاح شود، اما به دلیل انچه آلودگی آب عنوان شد این افتتاح نافرجام ماند. حال خبرها حکایت از آن دارد که مشکل تامین آب این تعداد واحد مسکن مهر برطرف شده و شرکت عمران تصمیم گرفته آنها را به صروت مرحله افتتاح کند،‌ آن هم بی سر و صدا.

به نظر می‌رسد خلف وعده‌های پیاپی افتتاح مسکن مهر از سوی مدیران قبلی عمران پردیس باعث شده تا مدیر تازه‌وارد این مجموعه ترجیح دهد درباره زمان افتتاح مسکن مهر وعده‌ای ندهد. گفته می‌شود طی هفته اخیر یا هفته آینده واحدهای آماده با خدمات زیربنایی افتتاح می‌شود. این واحدها تنها به آن دسته از متقاضیان مسکن مهر واگذار خواهد شد که آورده خود را کامل پرداخته باشند، آورده‌ای که متقاضیان مسکن مهر نسبت به آن اعتراض داشته و برای رسیدگی به آن به مراجع ذی‌صلاح شکایت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در جلسه اخیر با متقاضیان مسکن مهر پیشنهاد داده واحدها به صورت موقت تحویل شده تا معایب آنها برطرف شود./تسنیم