تاریخ : 11:50 - 1395/04/21
کد خبر : 53783
سرویس خبری :
 

فرار مسئولان بانکی از میان سپرده‌گذاران ثامن الحجج

فرار مسئولان بانکی از میان سپرده‌گذاران ثامن الحجج

سپرده‌گذاران ثامن الحجج دیروز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در پی دریافت حق و حقوق خود تجمع کردند.

کارگرآنلاین: درحاشیه برگزاری نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه پس از اتمام  مراسم افتتاح برخی از سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج در محل نمایشگاه بین المللی تهران تجمع کردند.

این افراد با شعارهای “پولمان را بدهید” بر علیه سیستم بانکی کشور شعار دادند که در این میان مسئولین بانکی و اقتصادی کشور و همچنین رییس بانک مرکزی از سایر درهای خروجی نمایشگاه خارج شدند و انتظامات مربوط به نمایشگاه بین المللی تظاهر کنندگان را آرام و متفرق کرد، ولی این آرامش قبل از طوفان تظاهر کنندگان خالی از لطف نیست زیرا مدعی هستند تا زمانی که جوابی برای دریافت سپرده‌ هایشان نداشته باشند کوتاه نمی‌آیند.

یکی از این افراد گفت: ما سپرده گذاران موسسه ورشکسته ثامن الحجج هستیم که قرار است پول ما را بانک پارسیان پرداخت کند ولی پرداخت آن مجددا به زمان‌های دیگری موکول می‌شود و ما امروز به محض اطلاع از حضور مسئولین اقتصادی، در این مکان حضور پیدا کردیم تا شاید بتوانیم گره‌ای از مشکلات را باز کنیم.

این تجمع برای خبرنگاران خبر خوبی نبود چرا که عاملی شد تا خبرنگاران نتوانند سوالات خود را در حاشیه مراسم افتتاح از مردان اقتصادی دولت بپرسند./میزان