تاریخ : 12:18 - 1395/04/21
کد خبر : 53787
سرویس خبری :
 

برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته ملی ترویج مهارت و کارآفرینی

برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته ملی ترویج مهارت و کارآفرینی

برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و استان‌ها در هفته ترویج مهارت و کارآفرینی که مصادف با ۶ مردادماه است، اعلام شد.

کارگرآنلاین: حسن عزیزی، دبیر برگزاری ستاد بزرگداشت 6 مرداد روز ملی ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی در نشستی با اصحاب رسانه، برنامه‌های این روز را اعلام کرد.

براساس این گزارش، تمام استان‌ها در این هفته که به مناسبت ترویج مهارت نامگذاری شده، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلفی خواهند داشت که به طور مفصل در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منتشر شده است.

براساس این گزارش، برگزاری مسابقات ویژه کارآموزان، مراکز تحت عنوان جام مهارت، تجهیز کامیونت به منظور تبلیغات سیار در سطح شهر تهران برای آشنایی عموم مردم با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، برگزاری اولین مهارت چهره‌پردازی در استان تهران و مکاتبه با استانداری برای درج شعار مهارتی در مکاتبات اداری هفته ملی مهارت از جمله برنامه‌های استان تهران خواهد بود .

براساس این گزارش، در آینده طبق اعلام مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای، محمد سازگارنژاد رئیس سازمان، پیش از آغاز هفته مهارت با اصحاب رسانه نشست دیگری خواهد داشت تا درباره جزئیات این برنامه‌ها و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور سخنرانی و به سؤالات خبرنگاران در این باره پاسخ دهد.