تاریخ : 17:34 - 1395/05/10
کد خبر : 54761
سرویس خبری :
 

رابطه تکان دهنده زشت ترین مرد و زن دنیا در زندان +عکس

رابطه تکان دهنده زشت ترین مرد و زن دنیا در زندان +عکس

زن و مردی که هر دو متاهل بودند و با هم یک رابطه چندش آور را تجربه کرده بودند، پس از محاکمه به اتهام قتل یک زن از دادگاه تقاضای ملاقات حضور با یکدیگر کردند.

کارگرآنلالین: این زن و مرد که از پیروان آیین آمیش در امریکا هستند به عنوان زشت ترن زن و مرد معروف شده اند. پیروان آیین آمیش در امریکا، در جامعه‌ای جداگانه زندگی می‌کنند. آنها از مظاهر جامعه صنعتی بهره نمی‌برند و به جای خودرو از گاری و درشکه استفاده می‌کنند و در جامعه بسته‌شان از روشنایی، برق و تلفن و سایر وسایل رفاهی امروزی خبری نیست و هرگز به پزشک مراجعه نمی‌کنند.


رابطه تکان دهنده زشت ترین مرد و زن دنیا در زندان +عکس



بر اساس این گزارش، زن خیانتکار به نام «باربر» مادر سه فرزند بوده است و «ویور» مرد خیانتکار نیز پدر پنج فرزند.این دو برای کشتن همسر «ویور» ابتدا تصمیم گرفتند مقداری سم در کیک خانگی بریزند و با خوراندن این کیک زهرآلود قربانی را از بین ببرند و وی را به راحتی بشکند.

به گزارش پلیس، شوهر خیانتکار یک روز به بهانه ماهیگیری از منزل بیرون رفته است تا شرایط را برای زن همدستش «باربر» فراهم کند. در آن روز «باربر» اسلحه شوهرش را برداشته است و با ورود به خانه مرد خیانتکار، همسر او را با شلیک گلوله‌ای کشته است. آن دو سعی داشتند این با این نقشه شوهر این زن را نیز به اتهام قتل به زندان بیندازند، اما تحقیقات پلیس پرده از توطئه آنان برداشته است.

محاکمه جنجالی این زن و مرد به جرم توطئه قتل در دادگاه جنایی اوهایو انجام شده است و قاضی دادگاه زن را به 23 سال و مرد را به 15 سال زندان محکوم کرده است.

در این دادگاه هر دو به صراحت به قتل اعتراف کردند در حالی که احساس پشیمانی در چهره‌شان دیده نمی‌شده است.

وکیل این دو متهم صبح امروز - به وقت محلی - از دادگاه درخواست عجیبی کرد. آنان بنابه درخواست موکلشان از دادگاه اجازه خواستند تا این دو زن و مرد با هم در زندان ملاقات حضوری داشته باشند.

هنوز قاضی دادگاه در مورد این درخواست تصمیم نگرفته است./رکنا