تاریخ : 17:47 - 1395/05/23
کد خبر : 55623
سرویس خبری :
 

حقوق‌های دهها میلیونی در اتاق بازرگانی؛ فقط برای دوستان رئیس+سند

حقوق‌های دهها میلیونی در اتاق بازرگانی؛ فقط برای دوستان رئیس+سند

بسیاری از اعضای اتاق که رابطه خوبی هم با محسن جلال‌پور دارند دریافتی بسیار بالایی در اتاق بازرگانی داشته و از امتیازات گوناگون برخوردار بوده‌اند که این فیش‌های حقوقی تنها بخشی از آنهاست!

کارگرآنلاین: با کنار رفتن محسن جلال پور از ریاست اتاق بازرگانی به دلیل بیماری، حرف و حدیث‌ها در خصوص دوران مدیریت وی در پارلمان بخش خصوصی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از اعضای اتاق بازرگانی که پیش از این در خصوص عملکرد رئیس اتاق بازرگانی سکوت کرده بودند این روزها در مصاحبه های متعدد دوران حضور جلال پور در اتاق بازرگانی را نقد می‌کنند و آن را مساوی با ریخت و پاش فراوان و برخی فسادها و رانتها در پارلمان بخش خصوصی می‌دانند.

اسدالله عسگر اولادی مرد کهنه کار اتاق بازرگانی در این خصوص از گسترش ریخت و پاش در اتاق بازرگانی انتقاد کرده و اعلام کرده که جلال پور و مدیرانش در هر شهر چندین ساختمان خریداری و پولهای زیادی را هزینه کردند. او همچنین صراحتا اعلام کرد که فساد در اتاق بازرگانی لانه کرده و این نهاد از پول مردم ورم کرده است.

چندی پیش پرویز حسابی عضو دیگر اتاق بازرگانی هم با گلایه از عملکرد جلال پور در اتاق اعلام کرد که رئیس اتاق بازرگانی برای به همراه بردن اعضای اتاق به سفرهای خارجی دولتمردان از آنها هزینه دریافت می کند. هفته قبل روزنامه اصلاح طلب آرمان هم از ریخت و پاش فراوان اتاق بازرگانی در دوران جلال پور انتقاد کرد و نوشت که رئیس اتاق بازرگانی یکی از نزدیکانش را به اتاق آورده و با پرداخت حقوق نجومی به او، این شخص را همه کاره پارلمان بخش خصوصی در امور بین الملل کرده است.

اما بررسی های خبرنگار «نسیم آنلاین» بخشی از این سو استفاده ها در اتاق بازرگانی در دوران مدیریت محسن جلال پور را تایید می‌کند. همانطور که در تصاویر زیر می‌بیند برخی از اعضای و کارمندان اتاق که رابطه خوبی هم با محسن جلال پور داشتند دریافتی بسیار بالایی در اتاق بازرگانی داشته اند و از امتیازهای گوناگونی برخوردار بوده اند که این فیش های حقوقی تنها بخشی از آنهاست.

 

باید دید واکنش مسئولان اتاق به ریخت و پاشهای دوران جلال پور در آستانه انتخاب رئیس جدید اتاق بازرگانی چه خواهد بود؟ گفتنی است این فیشها تنها، بخشی از حقوق های رسمی برخی از کارمندان و اعضای اتاق بازرگانی را به تصویر کشیده است...

نسیم آنلاین