تاریخ : 20:40 - 1395/05/23
کد خبر : 55648
سرویس خبری :
 

۱۸۸ هزار نفر در استان گلستان زیرپوشش بیمه  هستند

مدیرعامل بیمه سلامت ایران در گرگان:

۱۸۸ هزار نفر در استان گلستان زیرپوشش بیمه هستند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اکنون حدود ۱۸۸ هزار نفر در استان گلستان زیرپوشش بیمه هستند که باید این میزان افزایش یابد.

کارگرآنلاین: محمد جواد کبیر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اظهار داشت: باید مطالبات استان گلستان باید به صورت ویژه دیده شود و استان گلستان می‎تواند نماد آرامش در حوزه اجتماعی باشد.

وی افزود: اکنون حدود 188 هزار نفر در استان گلستان زیرپوشش بیمه‎ هستند که باید این میزان افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: کشورهای در حال توسعه که توانستند به توسعه پایدار برسند در ابتدا هنجارهای اجتماعی خود را ساماندهی کردند و نسبت به یکدیگر درک متقابل داشتند و این درک زمانی محقق می شود که بتوانند نسبت به یکدیگر نقد داشته باشند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: وجود اختلاف سلیقه‌ها می‌تواند مانع از ساماندهی حوزه سیاسی شود و پیش نیاز حوزه سیاسی ساماندهی حوزه اجتماعی است.

کبیر افزود: سعه صدر در گلستان باید گسترش یابد و با توجه به اینکه مهاجران جویای کار در سطح استان گلستان بسیار است اگر به صورتی برنامه‎ریزی کنیم که ظرفیت‎های استان گلستان به سمتی رود که ضریب اشتغال را بالا ببریم می‎توانیم استان نمونه‎ای در سطح کشور باشیم.

وی اظهار داشت: استان گلستان با توجه به شرایطی که دارد، می‎تواند پایلوت سرمایه‎گذاری برای طرح‎های زودبازده در کشور باشد.

در این مراسم سعید مازندرانی با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به عنوان مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان معرفی و از زحمات امرالله عباسی مدیرکل سابق قدردانی شد.