تاریخ : 16:30 - 1395/05/26
کد خبر : 55789
سرویس خبری :
 

آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه میزان

آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه میزان

دور جدید پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی منحله میزان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از ابتدای شهریور ماه در شعب بانک صادرات ایران آغاز می شود.

کارگرآنلاین:  بانک صادرات ایران روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با پرداخت های جدید ٩٩ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله میزان تعیین تکلیف می شوند.


در این اطلاعیه آمده است: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان و مدیران بانک صادرات، هیات تسویه تعاونی منحله میزان و با حمایت و همکاری استانداران استان های خراسان بویژه استانداری خراسان رضوی و سایر دستگاه های اجرایی و نیز دادستانی و ریاست دادگاه های عمومی و انقلاب استان های خراسان بویژه مشهد مقدس تاکنون وجوه مربوط به اکثریت سپرده گذاران در بانک صادرات ایران واریز و موفق به دریافت سپرده خود شده اند.


این اطلاعیه می افزاید: اگر چه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبروست و به کندی صورت می گیرد، با این وجود در این مرحله امکان پرداخت وجه سپرده های تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال فراهم شده است.


بانک صادرات یادآور شده است به دلیل تاخیری که در دریافت اطلاعات سپرده گذاران از شرکت پشتیبان نرم افزاری طرف قرارداد تعاونی منحله میزان بوجود آمد، پرداخت از روز دوشنبه یکم شهریور ماه سالجاری آغاز می شود.


بر این اساس سپرده گذاران بر اساس آخرین شماره کد ملی با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت برسپرده گذار بودن آنها در تعاونی منحله میزان دارد و مورد تایید هیات تسویه این تعاونی است و پیش از این در بانک صادرات ایران افتتاح حساب کرده اند، می توانند به شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت و یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند که در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار شوند.


با پرداخت این مرحله، تعداد سپرده هایی که تعیین تکلیف شده بالغ بر ٨١٩ هزار و ٩١۴ سپرده معادل ٩٩درصد از تعداد کل سپرده ها و ٧٠ درصد مبلغ سپرده ها است.
بانک صادرات ایران ابراز امیدواری کرده است با همکاری همه دستگاه های اجرایی فرآیند ارزیابی و انتقال دارایی ها به بانک صادرات ایران سرعت و شتاب بیشتری گرفته تا امکان تعیین تکلیف سایر سپرده ها فراهم شود.


بر اساس اعلام بانک صادرات سپرده گذارانی که شماره راست کد ملی آنها به اعداد صفر و یک ختم می شود اول شهریور (دوشنبه)، به اعداد ۲ و ۳ ختم می شود در روز دوم شهریور (سه شنبه) و افرادی که به ۴ و ۵ منتهی می شود، سوم شهریور (چهارشنبه به بانک صادرات ایران مراجعه کنند.


همچنین دارندگان کدملی منتهی به شماره های ۶ و ۷ در روز پنج شنبه چهارم شهریور و اعداد ۸ و ۹ باید روز شنبه ششم شهریور به شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنند.