تاریخ : 10:46 - 1395/05/29
کد خبر : 55937
سرویس خبری : ورزشی
 

شهرداری تهران قهرمان مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور شد

شهرداری تهران قهرمان مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور شد

در این رقابت ها که با شرکت 250 کشتی گیر از 26 استان کشور در کاشان برگزار شد تیم های شهرداری تهران با 55 امتیاز، مازندران با 53 امتیاز، خراسان رضوی با 52 امتیاز، گلستان با 33 امتیاز و کاشان(فرش مشهد اردهال) با 30امتیاز رتبه های اول تا پنجم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

کارگرآنلاین: به گزارش به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، سی و ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور که با شرکت 250 کشتی گیر از 26 استان کشور از صبح چهارشنبه 27مردادماه در سالن ورزشی دانشگاه کاشان برگزار شد شب گذشته با قهرمانی تیم شهرداری تهران(55 امتیاز) به پایان رسید و تیمهای مازندران با 53 امتیاز، خراسان رضوی با 52 امتیاز، گلستان با 33 امتیاز و کاشان(فرش مشهد اردهال) با 30 امتیاز رتبه های دوم تا پنجم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

در رقابت های چهار وزن دوم که دیروز پنجشنبه در وزن های 86،70،61 و 125 کیلوگرم برگزار شد در وزن 61 کیلوگرم پیمان جوربنیان از شهرداری تهران مقام اول را کسب کرد، مظاهر شربتی از گلستان مقام دوم را به خود اختصاص داد و رضا قنبرزاده از خراسان رضوی و میلاد ورمقانی از کردستان به طور مشترک مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی از کاشان به مقام اول رسید، رضا عبدالله پور از مازندران مقام دوم را به خود اختصاص داد و یوسف رمضانی از شهرداری تهران و مجتبی توکلی از خراسان رضوی به طور مشترک در جایگاه سومی این دوره از رقابت ها ایستادند.

در وزن 86 کیلوگرم حامد عاشق حسینی از شهرداری تهران مقام اول را کسب کرد، سید جعفر قاسمی از مازندران مقام دوم را بدست آورد مهدی مردانی از گلستان و غلامرضا سالاروند از مرکزی به طور مشترک مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
در وزن 125 کیلوگرم مصطفی نجاتی از کرمانشاه به مقام اول دست یافت، هادی جانبازی از مازندران دوم شد یاسین نوروزی از سمنان و سعید امیری از بوشهر به طور مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.



همچنین در روز اول این رقابت ها و در چهار وزن اول رقابت ها 57، 65، 74 و 97 کیلوگرم این نتایج بدست آمد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم نادر حاجی آقا نیا از کرمان مقام اول را کسب کرد، هادی نصرتی از لرستان مقام دوم و مهدی راهدار(سیستان و بلوچستان)و میثم محمود خانلو (مازندران) بطور مشترک مقام سوم این دوره از رقابتها را کسب نمودند.
در وزن ۶۵کیلوگرم نوید زنگنه از تهران مقام اول را کسب کرد یاسر حیدرقلی از گلستان مقام دوم و حسین رومیانی (همدان) و مجید ساده(خراسان رضوی) مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.



در وزن ۷۴کیلوگرم بهمن تیموری از کاشان مقام اول را از آن خود نمود محمدحسین قصاب از خراسان رضوی مقام دوم را بدست آورد حجت تیموری (اصفهان) و حمیدرضا زرین پیکر(تهران) مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.
در وزن ۷۴کیلوگرم احسان امینی از بوشهر مقام اول، اکبر نوروزی از فارس مقام دوم، علی ابراهیمی (خراسان رضوی) و احسان الهیاری(کرمانشاه) مشترکا بر روی سکوی سوم ایستادند.


 

گفتنی است روز اول این رقابت ها علاوه بر انجام دیدارهای چهار وزن اول و فینال و رده بندی با برگزاری مراسم افتتاحیه و رژه تیم های میهمان نیز همراه بود که از جمله میهمانان این آیین و اهدا کنندگان مدال به نفرات برتر اول تا سوم مسابقات میتوان به محمدرضا طالقانی (پیشکسوت کشتی و رئیس سابق فدراسیون کشتی)، عباس حاج کناری( ملی پوش سابق کشتی ایران)، سید امیر حسینی( رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور)، دکتر حمیدرضا مؤمنیان (معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان)، حسین حیدریان(رییس شورای اسلامی شهر)، محمدجواد سلامیان زاده (ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان)، مسعود خاندایی( معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه کاشان)، جواد شیرانی( رییس هیأت ورزش کارگران استان اصفهان)، حسن حمیدی( پیشکسوت کشتی، عضو هیئت رییسه فدراسیون و رئیس انجمن کشتی کارگران کشور)، فاطمه حسیبی(مدیرعامل باشگاه ورزشی باریج اسانس) و رئسای هیأت های ورزشی شهرستان کاشان اشاره کرد.