تاریخ : 12:17 - 1395/05/30
کد خبر : 55986
سرویس خبری : سیاسی
 

ژنرال ایرانی از اقدام نظامی خبر داد که همه را غافلگیر کرد

ژنرال ایرانی از اقدام نظامی خبر داد که همه را غافلگیر کرد

"ایران در حالی از ارتش آزادیبخش شیعی سخن گفته که اخیرا پایگاه هوایی همدان را در اختیار روس ها قرار داده تا علیه گروه های مسلح عملیات هوایی انجام دهند."

کارگرآنلاین:  وبسایت "عیون الخلیج" گزارش داد: «ایران از زبان یکی از فرماندهان برجسته نظامی از ایجاد ارتش آزادیبخش شیعی رونمایی کرد که در یمن، سوریه و عراق مأموریت های خود را انجام می دهد.»

 

به گزارش عیون الخلیج، ژنرال ایرانی "محمد علی فلکی" از فرماندهان سپاه پاسداران ایران گفته است که این کشور ارتشی تحت فرماندهی "قاسم سلیمانی" تشکیل داده که در سه جبهه، یمن، عراق و سوریه می جنگد.

 

بنا بر این گزارش، ایران با اعلام این خبر رسما اقدام نظامی صورت داد که همه را غافلگیر کرد به ویژه که گفته بخشی از این ارتش آزادیبخش در یمن هم عملیات انجام می دهد.

 

این وب سایت در ادامه افزود: ژنرال فلکی گفته است که نیروهای ارتش مذکور تنها ایرانی نیستند بلکه هر منطقه ای که شاهد بحران و جنگ باشد، از میان آن منطقه نیروهایی به این ارتش منضم می شوند.

 

ایران در حالی از ارتش آزادیبخش شیعی سخن گفته که اخیرا پایگاه هوایی همدان را در اختیار روس ها قرار داده تا علیه گروه های مسلح عملیات هوایی انجام دهند./جام نیوز