تاریخ : 16:04 - 1395/05/30
کد خبر : 56004
سرویس خبری :
 

ورود بانکی ها باعث رونق پدیده شاندیز می شود

ورود بانکی ها باعث رونق پدیده شاندیز می شود

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: شرکتهای زیر مجموعه بانک ها، صندوق ها و موسسات اعتباری می توانند با خرید سهام پدیده در این مجموعه بزرگ سرمایه گذاری و در رونق یافتن آن مشارکت کنند.

کارگرآنلاین: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شرکتهای زیر مجموعه بانک ها، صندوق ها و موسسات اعتباری می توانند با خرید سهام پدیده در این مجموعه بزرگ سرمایه گذاری و در رونق یافتن آن مشارکت کنند.

موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با اشاره به اینکه ارگان های دولتی معمولا برای سرمایه گذاری مجوز ندارند؛ عنوان کرد: یکی از راه های رونق یافتن این مجموعه تشکیل کنسرسیوم بانکی برای حل مشکل پدیده بسیار مناسب و خوب است.

وی افزود: اگر موانع را از سر راه پدیده بردارند، تمامی شرکت های زیر مجموعه بانک ها و موسسات مالی اعتباری به پدیده ورود می کنند که این مساله سبب رونق یافتن مجدد پدیده و کسب سود برای سرمایه گذاران و مردم خواهد شد.
ثروتی تشریح کرد: به طور کلی تبلیغات، امکان خرید و فروش سهام، دادن مجوزها و انتشار مصاحبه با مسوولان در خصوص روشن سازی مردم مبنی بر نبود هیچگونه ممانعت عملکردی با فعالیت های پدیده سبب رونق آن خواهد شد. زیرا جلب اعتماد مردم رابطه مستقیمی با افزایش و جذب سرمایه گذار در پدیده دارد که تنها نیازمند همت مسوولان برای شفاف صحبت کردن است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی یک گام عقب تر رفته و توضیح داد: این شرکت برای کسب سرمایه گذار ابتدا باید موارد لازم برای ورود سهامش به بازار بورس را انجام دهد زیرا پس از آغاز خرید و فروش سهام، رونق یافتن این مجموعه کلید خواهد خورد.
ثروتی ضمن اعلام این مطلب، مرحله مهم بعدی را اینگونه عنوان کرد: پس از آزاد شدن خرید و فروش، در مرحله بعد باید مجوزهای لازم را برای شروع تبلیغات کسب کرد که البته خبرهایی مبنی بر کسب اختیار فروش متری املاک پدیده و آزاد سازی تبلیغات شنیده ام که به همین جهت انتظار می رود این امر سبب رونق یافتن پدیده گردد.

وی در مورد دارایی های این شرکت اذعان کرد: مجموعه پدیده شامل استراحتگاه، هتل، فضای بازی کودکان، هایپرمارکت، سالن سخنرانی، سالن ورزشی، باغ گل و ... می شود که در نوع خود بسیار بی نظیر و متنوع است اما برای پایان یافتن پروژه های خود نظیر هایپرمارکت، هتل و غیره نیازمند نقدینگی در حدود دو هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان می باشد./عصر هشتم