تاریخ : 09:41 - 1395/05/31
کد خبر : 56034
سرویس خبری : سیاسی
 

 روایتی جدید از تعهد یکساله‌ای که محمود احمدی‌نژاد از وزرایش گرفته بود

روایتی جدید از تعهد یکساله‌ای که محمود احمدی‌نژاد از وزرایش گرفته بود

وزیر کار دولت نهم می‌گوید: ابتدای دولت نهم با همه اعضای کابینه صحبت شد که یک سال همکاری شود و بعد از یک سال ارزیابی صورت گیرد، مثل همه کسانی که از کابینه رفتند برای من هم همین اتفاق افتاد.


کارگرآنلاین: محمد ناظمی اردکانی در پاسخ به این سئوال که شما در دولت نهم همکار آقای احمدی نژاد شدید چه زمانی حس کردید که دیگر نمی توانید این همکاری را ادامه دهید و تصمیم به استعفا گرفتید؟ گفت: در دولت نهم افرادی که داخل دولت شدند و با آقای احمدی نژاد همکاری را شروع کردند با همه آنها صحبت شد که یک سال همکاری شود و بعد از یک سال ارزیابی صورت گیرد یا خود طرف نمی خواهد ادامه همکاری دهد یا خود رئیس جمهور نظرش نیست. مثل همه کسانی که از کابینه رفتند و افراد جدیدی آمدند برای من هم همین اتفاق افتاد. این را همه پذیرفته بودند. حالا برخی دوستان اعتراضی داشتند اما من اعتراضی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر به سال 84 برگردیم و شما شناخت امروز را از آقای احمدی نژاد داشته باشید قبول می کنید وارد دولت او شوید؟ اظهار کرد: اواخر دولت دهم فاصله گرفتن از گفتمان دولت نهم اتفاق افتاد اگر وضعیت همان فاصله گرفتن از گفتمان انقلاب باشد هیچ علاقه ای ندارم اما اگر ملاک گفتمان انقلاب و سر دست گرفتن ارزش های انقلاب و صدق و صفا مطرح باشد جواب مثبت است.

وزیر دولت نهم درباره بازگشت احمدی نژاد به ریاست جمهوری بعد از 8 سال تجربه شدن مدیریت او تأکید کرد: آقای احمدی نژاد در اردوگاه اصولگرایی تعریف می شود نگاه و نظرم این است همه کسانی که در اردوگاه اصولگرایان کاندیدا هستند یا کاندیدا می شوند یک رقابت درون اردوگاهی انجام شود، کسی که شایسته تر و کارآمدتر است و برنامه دارد و تیم همکار خود را معرفی می کند در جریان بالا می آید و به جامعه معرفی می شود.

وی افزود: اگر احمدی نژاد با گفتمانی حاکم بر دولت دهم برگردد مناسب برای نظام و انقلاب نیست اما گفتمان دولت نهم گفتمانی بود که مقام معظم رهبری همواره از آن این طور تعریف می کردند که ارزش های انقلاب را رو دست گرفت و شبانه روز به جامعه و مردم خدمت کرد چون فضای کشور واقعا تبدیل به کارگاه عمرانی شده بود و همه دستگاه ها می دویدند. در آن دولت بیشترین اعتبارات عمرانی در بودجه سالیانه قرار می گرفت./خبرآنلاین