تاریخ : 15:15 - 1395/06/08
کد خبر : 56362
سرویس خبری : سیاسی
 

خبرسازی‌ها درمورد شهرداری تهران با هدف به حاشیه‌راندن حقوق‌های نجومی است

خبرسازی‌ها درمورد شهرداری تهران با هدف به حاشیه‌راندن حقوق‌های نجومی است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اخبار منتشرشده در مورد واگذاری برخی دارایی‌ها به مدیران شهرداری تهران، یک نوع طراحی علیه شهردار تهران است و با هدف به حاشیه راندن حقوق‌های نجومی صورت می‌گیرد.

کارگرآنلاین: محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی خبرسازی‌ها در خصوص واگذاری بخشی از دارایی‌های شهرداری تهران به مدیران این مجموعه، گفت: این نوع خبرسازی‌ها، نوعی طراحی علیه شهردار و مجموعه شهرداری تهران و اعضای شورای شهر پایتخت صورت می‌گیرد، فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی که وجود دارد.

وی افزود: این‌گونه انتشار اخبار با هدف جریان‌سازی در خصوص به حاشیه راندن موضوع حقوق‌های نجومی است که نقطه سیاه عملکرد دولت یازدهم است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: متأسفانه در بحث برخورد با مقصران در موضوع حقوق‌های نجومی ما اقدام موثری را از سوی دولت و رئیس‌جمهور برای پاسخگویی به مردم ملاحظه نکرده‌ایم.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: اعداد و ارقامی که در اخبار مربوط به دارایی‌های واگذارشده از سوی شهرداری تهران منتشر می‌شود، شک‌برانگیز است و معلوم است که نمی‌تواند این واگذاری‌ِ دارایی‌ها در این سطح صحت داشته باشد./فارس