تاریخ : 19:39 - 1395/06/13
کد خبر : 56623
سرویس خبری : سیاسی
 

دولت گویا به اشتباه بودن حقوق‌های نجومی اعتقادی ندارد

دولت گویا به اشتباه بودن حقوق‌های نجومی اعتقادی ندارد

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: گویا دولت معتقد نیست که حقوق‌های نجومی اقدامی غلط بوده است و فقط برای آرام کردن فضا با چند نفر برخورد کردند.

کارگرآنلاین: سیدمحمدرضا مرندی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در رابطه با چگونگی واگذاری املاک شهرداری تهران اطلاعات دقیقی ندارم ولی اینکه دستگاه‌ها برای کارکنان‌شان تسهیلاتی ارائه دهند امری متعارف است.

وی افزود: ما در مجمع صنفی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها یکسری واحدهای مسکونی را با قیمت‌های مناسب به اساتید ارائه دادیم و به طور کلی اینکه املاک ارزان و با تسهیلات در اختیار کارمندان قرار دهند اقدامی متعارف است.

مرندی گفت:‌ بحث حقوق‌های نجومی که مطرح شده است قرار بود از سوی قوه مجریه مورد پیگیری قرار بگیرد و مسئولان قوه مجریه اعلام کردند که با این قضیه برخورد می‌کنند ولی ابتدا گفتند 150 نفر بودند که سپس این آمار را به 15 نفر تقلیل دادند و پس از آن اعلام کردند که با 13 نفر برخورد شده و 2 میلیارد تومان بازگشته است در حالیکه در برابر این میزان پول دریافتی باز هم دولت به روی خودش نمی‌آورد زیرا تفکر همین تفکر است.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: گویا دولت معتقد نیست که این حقوق‌ها اقدامی غلط بوده است و همین مدیران با همین حقوق‌ها به کارشان می‌آید و فقط برای آرام کردن فضا با 13 نفر برخورد کردند./فارس