تاریخ : 09:34 - 1395/06/14
کد خبر : 56629
سرویس خبری : سیاسی
 

اتاق‌های فکر کارگری با حضور وزیر کار تشکیل شد

عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس:

اتاق‌های فکر کارگری با حضور وزیر کار تشکیل شد

عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی تشکیل اتاق‌های فکر را راهکاری برای همفکری و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

کارگرآنلاین: سید مهدی مقدسی  با اشاره به تشکیل اتاق‌های فکر در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اظهار کرد: اتاق‌های فکری برای همفکری درخصوص طرح‌ها و لوایحی که در دستور کار مجلس قرار دارد، تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «اتاق‌های فکر راهکارهای مناسبی را می‌توانند برای مسائل و اتخاذ تصمیم نهایی ارائه کنند»، گفت: در همین راستا برای نظردهی ساده‌تر و البته کارشناسی شده می‌توان از ظرفیت اتاق‌های فکر بیشترین بهره را برد.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر کارگری اظهار کرد: این اتاق فکر تشکیل و اولین جلسه آن نیز برگزار شده است که می‌تواند نقش موثری در بررسی مسائل ارائه راهکار و اتخاذ تصمیمی درست ایفا کند.

عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس با بیان این‌که «اولین جلسه این اتاق فکر با حضور وزیر تعاون رفاه و کار برگزار شد»، افزود: جلسه برگزار شده شامل بررسی قانون کار، مسائل و مشکلات کارگری و بازنشستگان و سختی کار شد که مسائل منعکس و در جهت ارائه راهکار و تصمیم‌گیری اقدام موثر صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: جلسه بعدی این اتاق فکر هفته آینده نیز برگزار خواهد شد که مسائل و مواردی که در دستور کار مجلس قرار دارد با حضور مسئولان مرتبط با موضوع برگزار خواهد شد تا تصمیم‌سازی درستی به منظور رفع چالش‌ها صورت گیرد./ایسنا