تاریخ : 19:22 - 1395/06/14
کد خبر : 56657
سرویس خبری : ورزشی
 

حضور ر‌ضائیان در پرسپولیس مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت

حضور ر‌ضائیان در پرسپولیس مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رامین ر‌ضائیان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و حضورش در این تیم مورد تایید قرار گرفت.

کارگرآنلاین: محمد زاد‌مهر در پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه هیات مدیره چندین موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

و‌کلای حقوقی باشگاه گزارشی از اقدامات خود بابت پرونده‌های حقوقی ارائه دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین لیست بدهی‌های باشگاه در اختیار اعضای هیات مدیره قرار گرفت. بدهی مانوئل ژو‌زه سر‌مربی سابق پرسپولیس هم مورد بررسی قرار گرفت تا شرایط پرداخت آن فراهم شود.

ز‌ادمهر درباره جدایی ساسان انصاری از این تیم گفت: انصاری باز‌یکن با اخلاقی است. این باز‌یکن خواهان جدایی از پرسپولیس بود و در نهایت هم قرا‌ردادش را فسخ کرد و از سرخپو‌شان پایتخت جدا شد.

وی در ادامه عنوان کرد: در جلسه هیات مدیره پیرامون وضعیت رامین ر‌ضائیان صحبت‌هایی انجام دادیم. این باز‌یکن به خاطر قرار‌دادش با پرسپولیس باز‌یکن این تیم محسوب می‌شود. در شرایط حضور وی برای یک فصل دیگر هم به تائیدیه اعضای هیات مدیره رسید.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره بحث حامی مالی این تیم خاطرنشان کرد: اعضای هیات مدیره مشکلات میان سازمان لیگ و حامی جدید باشگاه پرسپولیس را بررسی کردند. بر این اساس با برنامه‌ریزی هدفمند در مورد حامی مالی مشکل حل می‌شود./باشگاه خبرنگاران