تاریخ : 10:10 - 1395/07/03
کد خبر : 57061
سرویس خبری :
 

 بزرگترین غرامت صنعت بیمه کشور به کودک 9 ساله بویراحمدی پرداخت شد

بزرگترین غرامت صنعت بیمه کشور به کودک 9 ساله بویراحمدی پرداخت شد

بزرگترین پرونده خسارت بیمه در رشته شخص ثالث در صنعت بیمه کشور به کودک 9 ساله کهگیلویه و بویراحمدی پرداخت شد.

کارگرآنلاین: مدیرکل آموزش‌وپرورش که به مناسبت آغاز سال تحصیلی به عیادت این دانش‌آموز رفته بود با ابراز تأسف از حادثه‌ای که برای وی رخ داده گفت: حادثه‌ای که برای این کودک اتفاق افتاد باعث تأثر و ناراحتی جامعه فرهنگی است. ضمن آنکه راننده‌ای که در این حادثه مقصر شناخته شد نیز جز جامعه فرهنگیان است.
هادی زارع پور ضمن دلداری با خانواده این کودک گفت: عیسی امروز وضعیت خوبی ندارد اما شفای وی برای خداوند سخت نیست و همه برای سلامتی‌اش دعا می‌کنیم.
مدیر بیمه معلم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این دیدار با تشریح وضعیت پرونده بیمه وی گفت: این پسربچه 9 ساله خردادماه سال 94 در حین عبور از کنار جاده اصلی متأسفانه به دلیل بی‌توجهی راننده و عدم توجه به جلو دچار حادثه تصادف شد و صدمات بسیار شدیدی برداشت.
مهدی پایدار افزود: ازآنجایی‌که خودرو مقصر حادثه تحت پوشش بیمه معلم بود، شرکت متبوع بر اساس تعهد قانونی و اخلاقی خود از همان ابتدا جهت پرداخت هزینه‌های درمانی و بیمارستانی در کنار خانواده این کودک قرار گرفت.
پایدار ادامه داد: تا امروز جمعاً یک میلیارد و 280 میلیون تومان توسط بیمه معلم به خانواده این کودک پرداخت شد که این بزرگترین خسارت بیمه شخص ثالث در صنعت بیمه است. هرچند این مبلغ خسارات هرگز نمی‌تواند آسیب‌های واردشده به این کودک و خانواده وی را جبران کند.
وی اضافه کرد: دیه کامل یک انسان در سال 95 در ماه غیر حرام 190 میلیون تومان است و بر اساس نظریه پزشکی قانونی، آسیب وارده به این کودک حدود 660 درصد دیه کامل مرد مسلمان اعلام‌شده است.
این دانش‌آموز از اهالی شهرستان دنا و بخش پاتاوه است. وی در حال حاضر هیچ‌گونه فعالیت و حرکتی ندارد و آسیب شدید مغزی باعث زوال عقل، از بین رفتن بینایی و شنوایی و فلج جسمی و حرکتی وی شده است. تغذیه وی با سوند معده (گاواژ) انجام می‌شود.
خانواده این کودک پس از حادثه‌ای که برای فرزندشان رخ داد فرزندان دیگر را به‌صورت مادام‌العمر تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه معلم قرار دادند.

منبع: خبرآنلاین