تاریخ : 18:55 - 1395/07/04
کد خبر : 57154
سرویس خبری : ورزشی
 

 اظهارات تکان دهنده برادر هادی نوروزی

اظهارات تکان دهنده برادر هادی نوروزی

برادر کاپیتان فقید پرسپولیس گفت: نمیدانم حکایتش چیست که یک نفر بعد از یک سال از درگذشتش هنوز هم این قدر محبوب است.

کارگرآنلاین: مهدی نوروزی در رابطه با مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی اظهار داشت: همان طور که از قبل اعلام کردیم مراسم از ساعت 15:24 روز پنجشنبه تا 17:24 در روستای کپورچال برگزار می شود و برای تمامی باشگاه ها و اهالی فوتبال دعوتنامه ارسال کردیم و از همه رسانه ها و کسانی که دعوتنامه به دست شان نرسیده از همین جا دعوت به عمل می آورم تا در مراسم روز پنجشنبه شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است زمان برگزاری مراسم به خاطر همزمانی با مسابقات جام حذفی تغییر پیدا کند عنوان کرد: مراسم که به هیچ وجه زمانش تغییر نمی کند چون از مدت ها قبل برنامه ریزیها انجام شده و ما هم آن زمان که برنامه ریزی کردیم نمیدانستیم جام حذفی در این تاریخ برگزار می شود. ما نمیتوانیم دخالتی در برنامه سازمان لیگ داشته باشیم و امیدواریم هرکسی می تواند به کپورچال بیاید.

برادر کاپیتان فقید پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود خانواده نوروزی از پرسپولیسی ها به خاطر غیبت شان در مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی دلخور هستند و معتقدند تلاش زیادی برای تغییر زمان این مسابقه انجام نشده تصریح کرد: دلخوری که وجود دارد اما دیگر چه بگوییم. در این شرایط هر چیز که بگوییم به ضرر خودمان است. البته تا به امروز که نزدیک به یکسال گذشته باشگاه پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و کاملا از آنها راضی هستیم. مطمئنا دوست داشتیم تمام بازیکنان در این مراسم حضور داشته باشند البته مطمئنم که خود بازیکنان استقلال و پرسپولیس از ته قلب شان علاقه داشتند به این مراسم بیایند اما فوتبال است و نمی شود برنامه آن را تغییر داد.

مهدی نوروزی در پاسخ به این سوال که یک سال اخیر بر او چه گذشته بیان داشت: یک سال پر از غم و اتفاقات ناخوشایند برایم سپری شده است. باور کنید یک روز خوش نداشتم و هر زمان که می خواست از داغ من و خانواده هادی کم شود نگاه به اطراف که می کردیم یا شماره 24 را می دیدیم و یا مردمی که از هادی نوروزی یاد می کنند. حتی گاهی اوقات در ترافیک هم می دیدم که روی ماشین ها شماره 24 ثبت شده و دائما یاد هادی می افتادم. از طرفی دلتنگ هادی هستم و از طرف دیگر فرزندان او را که می بینم داغم تازه تر می شود.

وی همچنین افزود: البته در این یکسال اتفاق خوبی که افتاد همین حمایت های مردم از کاپیتان نوروزی بود. آنها هیچ وقت هادی نوروزی را فراموش نکردند و هنوز هم در دقیقه 24 مسابقات او را تشویق می کنند. نمیدانم حکایتش چیست که یک نفر بعد از یک سال از درگذشتش هنوز هم این قدر محبوب است.

برادر کاپیتان فقید پرسپولیس در ادامه با اشاره به نامه جعلی که چندی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود و تهمت هایی در آن نامه به هادی نوروزی زده شده بود خاطرنشان کرد: ما هیاتی در روستای کپورچال داریم که تمام موارد را بررسی می کند. بعد از انتشار آن نامه وکالت محضری به این هیات دادیم تا این اقدام ناجوانمردانه را پیگیری کنند. این طور نیست که این مسائل را فراموش کنیم و قطعا تا آخر پیگیرش هستیم. قطعا کسانی که این کار را کرده اند اخلاق و رفتارشان دور از انسانیت است چون با آبروی یک خانواده بازی می کنند. من که تا دوساعت قبل از آن اتفاق کنار هادی بودم هنوز هم در شوک هستم و نمیدانم کسی که از من هم سالم تر بود چطور از این دنیا رفت. امیدوارم که این اتفاقات تکرار نشود.

منبع: کاپ