تاریخ : 09:45 - 1395/07/06
کد خبر : 57232
سرویس خبری : ورزشی
 

مصاحبه عجیب هافبک پرسپولیس

پشت پرده کینه کی روش از محسن مسلمان

مصاحبه عجیب هافبک پرسپولیس

ستاره پرسپولیس گفته بود که چون می‌دانسته جایی در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی ندارد، خودش را به مصدومیت زده و از تیم ملی کنار رفته است!

کارگرآنلاین: یک فرضیه حاکی از آن است که دعوت نشدن محسن مسلمان به تیم ملی، می‌تواند در ارتباط با جنجالی‌ترین مصاحبه عمر این بازیکن باشد که کمی پیش از مسابقات جام‌جهانی برزیل انجام شد.

مسلمان که نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم را به طور قرضی برای پرسپولیس توپ زد، پس از نایب‌قهرمانی با این تیم ناچار بود برای سپری کردن باقی‌مانده مدت قراردادش به ذوب‌آهن برگردد.

او که کار خودش را با پرسپولیس تمام شده می‌دانست، با یکی از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه کرد و گفت: «اگر منصوریان سرمربی استقلال بود با هزار تومان استقلالی می‌شدم.»

مسلما این اظهارنظر عجیب برای محسن گران تمام شد و او را آماج حملات بسیار شدیدی در فضای مجازی کرد. این اما تنها بخش جنجالی آن مصاحبه نبود. مسلمان در ادامه حرف‌های آن روزش گفته بود که چون می‌دانسته جایی در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی ندارد، خودش را به مصدومیت زده و از تیم ملی کنار رفته است!

هافبک پرسپولیس البته صبح روز بعد به سرعت هر دو بخش جنجالی مصاحبه‌اش را تکذیب کرد و مدعی شد از این گفتگو "سوءاستفاده" شده، اما ظاهرا فایده‌ای نداشت.

حالا و دو سال بعد از آن جنجال، کسی نمی‌داند مسلمان واقعا آن حرف‌ها را زده بود یا نه، اما با شناختی که از کی‌روش داریم، می‌دانیم که رسانه‌ها را رصد می‌کند و خیلی بعید است که مصاحبه‌ای تا این حد مهم و جنجالی از چشمش پنهان مانده باشد.

البته این فقط یک فرضیه است، اما شاید بتوان ریشه بی‌اعتنایی امروز کارلوس به آماده‌ترین هافبک لیگ را در همان مصاحبه و شاید حتی رفتارهای خود محسن در آخرین اردوی تیم ملی پیدا کرد!

منبع: جام نیوز