تاریخ : 19:25 - 1395/07/06
کد خبر : 57258
سرویس خبری : ورزشی
 

آخرین وضعیت جذب دژاگه در پرسپولیس

آخرین وضعیت جذب دژاگه در پرسپولیس

طاهری درمورد احتمال جذب «اشکان دژاگه» گفت: در این مورد برانکو درخواستی نداده و ما نیز صحبتی با دژاگه نداشته ایم. ضمن اینکه اگر او را جذب کنیم، تنها می تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان برود.

کارگرآنلاین: «علی اکبر طاهری» امروز (سه شنبه) در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برحسب وظیفه و در هفته دفاع مقدس پیش از تمرین امروز، از برخی جانبازان شهرری تجلیل کردیم.

وی درمورد شرایط فعلی پرسپولیس و برتری مقابل سپاهان، عنوان کرد: هر نتیجه ای با تلاش کادر فنی و بازیکنان به دست می آید. معتقدم عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتیم و البته نباید ارزش های سپاهان را زیر سوال برد.

طاهری درخصوص پرداخت پاداش به بازیکنان تیمش اعلام کرد که پاداش ها به صورت قانونمند و پس از هماهنگی با سرمربی پرداخت می شود.

وی در مورد صحبت های سرپرست پیشین باشگاه استقلال که مدعی شده بود قراردادهای ثبت شده پرسولیسی ها، واقعی نیست، توضیح داد: باید از حواشی دوری کرد و بعید می دانم که دوستان چنین صحبت های غیرواقعی را مطرح کرده باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران، افزود: قراردادهای ما شفاف است و بهتر است به جای این صحبت ها به دنبال این باشیم تا مردم از فوتبال پاک و سالم لذت ببرند.

وی درمورد تلاش باشگاه های پرطرفدار برای در اختیار گرفتن بلیت فروشی مسابقات، عنوان کرد: مسیری را آغاز و طی کرده ایم و این حق باشگاه هاست که بلیت فروشی را در اختیار خود داشته باشند. این مساله در فوتبال دنیا طبیعی است و ما نیز به دنبال گرفتن حقمان هستیم.

طاهری اظهار داشت: فصل گذشته نیز در همین راستا درخواست کردیم تا طبقه دوم ورزشگاه آزادی را در اختیار باشگاه قرار دهند تا با رایگان کردن آن، حضور هواداران افزایش یابد.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر اینکه بلیت های طبقه اول ورزشگاه فروش رفت، طبقه دوم نیز از هواداران پر شد تا بازی ها با حضور پرشور تماشاگران جذاب تر شود.

این مدیر ورزشی افزود: هواداران نباید برای تماشای یک دیدار از صبح تا عصر در ورزشگاه باشند و با شماره گذاری صندلی ها و فروش صحیح بلیت، مشکلات برطرف می شود.

وی افزود: البته تاکنون با وجود جلسات متعددی که با مسئولان برگزار کرده ایم به نتیجه خاصی نرسیده ایم. معتقدم وقتی در شهرستان بازی داریم، هوادار پرسپولیس باید بداند که چگونه امکان حضور در ورزشگاه و حمایت از تیمش را دارد.

طاهری درمورد احتمال جذب «اشکان دژاگه» گفت: در این مورد برانکو درخواستی نداده و ما نیز صحبتی با دژاگه نداشته ایم. ضمن اینکه اگر او را جذب کنیم، تنها می تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان سخنانش در مورد مراسم سالگرد «هادی نوروزی» نیز گفت: با خانواده این مرحوم صحبت های لازم را انجام دادیم و در حد توان باشگاه کمک خواهیم کرد.

منبع: دانشجو