تاریخ : 10:02 - 1395/07/10
کد خبر : 57417
سرویس خبری : سیاسی
 

نمایندگان از گزارش تحصیلی «حسین فریدون» توسط وزارت علوم قانع نشدند

ارسال نامه مجدد به دولت

نمایندگان از گزارش تحصیلی «حسین فریدون» توسط وزارت علوم قانع نشدند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از قانع‌نشدن نمایندگان ملت درباره گزارش تحصیلی برادر رئیس‌جمهور خبر داد.

کارگرآنلاین: محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره روند پیگیری کمیسیون متبوعش از رانت تحصیلی برادر رئیس‌جمهور، گفت: این کمیسیون همچنان موضوع برادر رئیس‌جمهور را در دست بررسی و پیگیری دارد.

وی افزود: گزارشی را قبلاً وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تحصیل «حسین فریدون»  به مجلس ارائه داد و این گزارش در کمیسیون آموزش با حضور اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: این گزارش نتیجه مطلوبی در پی نداشت و کماکان سؤالات مبهمی برای نمایندگان مطرح است، بنابراین مجدداً نامه‌ای از سوی کمیسیون به وزارت علوم ارسال شده تا پاسخ سؤالات نمایندگان را درباره گزارش تحصیلی «حسین فریدون» بدهند.

پیشتر زاهدی از ارائه گزارش تحصیلی «حسین فریدون» به مجلس و بررسی آن در کمیته آموزش عالی خانه ملت خبر داده بود.

پیش از این نیز شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار پاسخگویی وی درباره اتهامات برادرش از جمله تحصیل توصیه‌ای در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی شده بود.

حجت‌الاسلام سلیمی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس  از بررسی رانت تحصیلی «حسین فریدون» در این کمیته خبر داده بود و در همین زمینه حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به گفته بود: تخلفات «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور را به دولت انتقال داده‌ایم، اما رئیس‌جمهور در این باره جوابی به نمایندگان نمی‌دهد.

منبع: تسنیم