تاریخ : 10:05 - 1395/07/11
کد خبر : 57465
سرویس خبری : ورزشی
 

کاپیتان دوم پرسپولیس مشخص شد

کاپیتان دوم پرسپولیس مشخص شد

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز، اولین بازی پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی، کاپیتان این تیم بود تا به نوعی کاپیتان دوم سرخپوشان مشخص شود.

کارگرآنلاین: با جدایی محسن بنگر و رضا نورمحمدی، کاپیتان اول و دوم پرسپولیس از این تیم در فصل نقل و انتقالات، بحثی پیرامون کاپیتان پرسپولیس در فصل شانزدهم وجود داشت که با پیوستن جلال حسینی به جمع سرخپوشان و بستن بازوبند کاپیتانی در اولین دیدار فصل این تیم، مشخص شد که این بازیکن کاپیتان اول پرسپولیس است.

در همین راستا شنیده می‌شد امید عالیشاه که 3 فصل پیاپی در پرسپولیس حضور داشته است از این تصمیم دلخور بود و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به خاطر تداوم حضورش در این تیم، حق خود می‌دانست.

با این وجود به علت حضور 90 دقیقه‌ای حسینی در تمام بازی‌های سرخپوشان در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر، مشخص نبود کاپیتان دوم پرسپولیس چه کسی است.

علاوه بر امید عالیشاه که داعیه کاپیتانی پرسپولیس را داشت، حسین ماهینی هم که در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوسته بود و پس از آن برای گذراندن دوران خدمت سربازی‌اش به ملوان رفته بود و در فصل شانزدهم به جمع سرخپوشان بازگشت، جزو گزینه‌هایی بود که احتمال اینکه بعد از جلال حسینی کاپیتان باشد وجود داشت.

با این وجود، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر قشقایی شیراز در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به خاطر عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس، اولین بازی سرخپوشان در غیاب جلال حسینی و به نوعی رونمایی از کاپیتان دوم پرسپولیس بود.

در این دیدار که حسین ماهینی و امید عالیشاه هر دو از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی عالیشاه بسته شده بود و این موضوع نشان از این داشت که گزینه دوم کاپیتانی سرخپوشان، این بازیکن است.

شنیده می‌شود این تصمیم در پی اعتراض عالیشاه و حساسیت او نسبت به موضوع کاپیتانی گرفته شده است، در حالی که حسین ماهینی به عنوان یک بازیکن بی حاشیه هیچ توجهی به این مسائل ندارد و تمرکزش روی مسائل فنی خودش است.

منبع: میزان