تاریخ : 10:56 - 1395/07/11
کد خبر : 57477
سرویس خبری : ورزشی
 

اتفاق جالب در بازی دیشب فوتسال ایران

اتفاق جالب در بازی دیشب فوتسال ایران

ستاره تیم ملی فوتسال ایران در ضربات پنالتی برابر پرتغال گلر ذخیره مان بود که پس از ضربه اول حریف جانشین گلر اول مان شد.

کارگرآنلاین: سپهر محمدی درون دروازه تیم ملی فوتسال کشورمان 3 ضربه پنالتی حریف را مهار کرد تا نقش بزرگی در سومی ایران در جام جهانی کلمبیا ایفا کرده و تاریخ ساز شود.

وقتی کار به ضربات پنالتی کشید پرتغالی ها فکر همه جا را کرده بودند مگر دروازه بان دوم پنالتی گیر ایران که با روحیه ای مثال زدنی وارد زمین شد و به زیبایی هر چه تمام تر شوت های بازیکنان حریف را مهار کرد.

البته محمد ناظم الشریعه هم پس از نخستین ضربه پنالتی پرتغالی ها که توسط کاردینال گل شد تصمیم درستی گرفت و محمدی پنالتی گیر را جانشین دروازه بان اول خود علیرضا صمیمی کرد.

در همین راستا شنیدیم بعد از ضربه پنالتی اول پرتغالی ها که توسط کاردینال به گل تبدیل شد حسن زاده به مربیان تیم ملی پیشنهاد کرد محمدی پنالتی گیر جانشین صمیمی شود که از قضا تصمیم درستی هم از آب درآمد و تیم کشورمان برای اولین بار به عنوان سومی جهان رساند.

گفتنی است حسن زاده بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان در این دوره از مسابقات عصای دست مربیان ایران محسوب می شد که معمولا نظرات فنی خوبی به کادر فنی می داد.

تجربه و همین طور دیدگاه فنی حسن زاده فوتسالیست قمی ایران به قدری بالاست که کادر فنی تیم ملی هم او را به شدت قبول دارد.

اگر در لحظه تایم اوت مسابقات ایران در جام جهانی کلمبیا دقت کرده باشید در کنار ناظم الشریعه، علی صانعی و سایر مربیان این صدای حسن زاده است که بیش از بقیه در حال دادن اطلاعات فنی شنیده می شود.

منبع: جام نیوز