تاریخ : 12:59 - 1395/07/12
کد خبر : 57542
سرویس خبری : ورزشی
 

تصمیم عجیب دروازه بان پرسپولیس پس از عصبانیت شدید

تصمیم عجیب دروازه بان پرسپولیس پس از عصبانیت شدید

دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: «در این چند روز اتفاق‌های بد زیادی را تجربه کردم و برای همین دیگر هرگز با هیچ رسانه‌ای در ایران مصاحبه نخواهم کرد.» بوژیدار رادوشوویچ تصمیم عجیب دروازه بان پرسپولیس پس از عصبانیت شدید

کارگرآنلاین: بوژیدار رادوشوویچ این روزها بدجوری عصبانی است؛ نه فقط از فحاشی‌ها و توهین‌هایی که باعث شد صفحه اینستاگرامش را ببندد، بلکه او فرصتی را هم که نصیبش شده بود و شاید دیگر تکرار نشود، به بدترین شکل ممکن از دست داد.

او خوب می‌داند با این جو منفی که علیه‌اش به راه انداخته‌اند، دیگر به این زودی‌ها شانس ایستادن درون دروازه پرسپولیس را به دست نخواهد آورد.

برای همین است که با وجود حمایت‌های برانکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ- مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس- از عملکرد رادوشوویچ در بازی با قشقایی، این دروازه‌بان کروات آنقدر از انتقادهایی که شنیده عصبانی است که در واکنش به درخواست‌ تازه‌مان برای یک هم‌صحبتی دوباره گفت: «عذرخواهی می‌کنم اما نمی‌خواهم هیچ صحبتی درباره آن بازی داشته باشم. من در این چند روز اتفاق‌های بد زیادی را تجربه کردم و برای همین دیگر هرگز با هیچ رسانه‌ای در ایران مصاحبه نخواهم کرد؛ فرقی هم نمی‌کند که اتفاق‌ خوبی برایم افتاده باشد یا دوباره یک اتفاق بد.»

منبع: ایران ورزشی