تاریخ : 11:50 - 1395/07/15
کد خبر : 57718
سرویس خبری : سیاسی
 

 افشای راز «خشونت کنترل‌شده» داعش توسط سردار سلیمانی

افشای راز «خشونت کنترل‌شده» داعش توسط سردار سلیمانی

ولیعهد عربستان می‌گوید: داعش که خطر ندارد و همه اینها تمام می‌شود اما مشکل ارتباط شما با ایران است شما ارتباط نداشته باشید همه تمام می‌شود.

کارگرانلاین: شب گذشته حاج قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار همدانی، در اثنای سخنرانی خود از راز «خشونت کنترل شده» داعش توسط اربابان وهابی‌اش پرده برداشت.

سردار از برگزاری جلسه‌ای در مسکو با حضور ولیعهد دوم عربستان و نماینده سوریه خبر داد که در پاسخ نماینده سوریه که مشکل این کشور را داعش دانسته بود، ولیعهد می‌گوید: داعش که خطر ندارد و همه اینها تمام می‌شود اما مشکل ارتباط شما با ایران است شما ارتباط نداشته باشید همه تمام می‌شود.

این اعتراف نشان می دهد در پشت تمام برنامه‌ها و خشونت‌های داعش که روی چنگیزها و هیتلرهای تاریخ را سفید کرده، دستگاه حاکمیت آل سعود قرار دارد که در هماهنگی با امریکا و اسرائیل اهداف خود را در راستای مقابله با ایران پی می‌گیرند و هر گاه احساس کنند تاریخ مصرف این گروه‌ها تمام شده، فتیله آن‌ها را پایین می‌کشند و دوم اینکه هدف از تشکیل‌ این فرقه‌های آدمکش صرفا ایران اسلامی است و حضور آنها در سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه برنامه‌‌های کوتاه مدتی است برای رسیدن به هدف نهایی که مقابله با نظام اسلامی ایران است.
منبع: فارس