تاریخ : 09:19 - 1395/07/16
کد خبر : 57743
سرویس خبری :
 

قول بازگرداندن 6 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی کافی نیست/ با حقوق 900 هزار تومانی نمی‌توان زندگی کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس:

قول بازگرداندن 6 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی کافی نیست/ با حقوق 900 هزار تومانی نمی‌توان زندگی کرد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام پیگیری‌های انجام شده از سوی دولت قول بازگرداندن 6 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی داده شده که کافی نیست.

کارگرآنلاین: داوود محمدی در همایش پیاده‌روی و مراسم تکریم بازنشستگان نمونه تأمین اجتماعی استان قزوین که امروز در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و تشکر از ابتکار برگزاری همایش پیاده‌روی برای بازنشستگان اظهار داشت: مشکلات بازنشستگان حوزه تأمین اجتماعی را که توسط خود شما در جلسات متعدد بیان شده بود، در سفر رئیس جمهور به ایشان گفته‌ایم.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده انتقال مطالب و مشکلات مردم به مسؤولان است، ادامه داد: بنده در مجلس قبل 17 بار به بیان مشکلات بازنشستگان در صحن علنی مجلس پرداختم و گام‌هایی هم در این زمینه برداشته شده است که راضی‌کننده نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید مکلف به پرداخت بدهی 130 هزار میلیارد تومانی خود به تأمین اجتماعی باشد و با تمام پیگیری‌های انجام شده قول بازگرداندن 6 هزار میلیارد تومان داده شده که کافی نیست و دولت باید در قالب برنامه ششم توسعه سالانه 30 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بپردازد.

محمدی عنوان کرد: شبانه‌روزی کردن بیمارستان نبی‌اکرم آبیک، افزایش تخت‌های icu و ccu بیمارستان تأمین اجتماعی از 6 تخت به 12 تخت و راه‌اندازی شعبه سوم تأمین اجتماعی قزوین از جمله اقداماتی است که با تلاش فراوان شبانه‌روزی و برای آسایش و رفاه مردم استان قزوین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز نمی‌توان با دریافت حقوق 900 هزار تومانی زندگی کرد، خاطرنشان کرد: نمایندگان ابلاغ خود را از مقامات سیاسی و اداری کشور نگرفته‌اند و هیچ منتی هم برای انجام خدمات به مردم ولایتمدار ندارند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: امیدوارم با حضور مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان قزوین روند رو به رشدی برای حل مشکلات بازنشستگان این استان فراهم شود.

منبع: فارس