تاریخ : 10:24 - 1395/07/25
کد خبر : 57963
سرویس خبری : ورزشی
 

سوپر واکنش فوق العاده ناجی استقلال+عکس

سوپر واکنش فوق العاده ناجی استقلال+عکس

کاپیتان استقلال دیروز با یک سوپر سیو که از هیچ دروازه بانی جز او برنمی آمد، دومین سه امتیاز فصل ( لیگ برتر) را به حساب تیمش واریز کرد.

کارگرآنلاین: این روزها استقلالی ها بابت دو موضوع خوشحال هستند. یکی اینکه تیمشان بعد از شروع فوق العاده ضعیف در هفته های ابتدایی لیگ، روی دور نتیجه گیری افتاده و توانسته سه بازی آخرش را با برد به پایان برساند. نکته دیگر اما

بازی دیروز استقلال یک خبر خوب برای هواداران داشت و آن هم بازگشت سید مهدی رحمتی به روزهای خوبش است.

سید مهدی که زمانی لقب ناجی استقلال را یدک می کشید مدت ها بود که شباهتی به بهترین دروازه بان ایران نداشت و کار به جایی رسیده بود که خیلی ها از پایان دوران او خبر داده بودند با این همه رحمتی چند هفته ای می شود که دوباره روی فرم آمده.

او جلوی ذوب آهن در دقایق آخر بازی با یک واکنش مناسب، نقش مهمی در اولین برد علیرضا منصوریان داشت و روز گذشته هم در بازی مقابل سیاه جامگان روز خوبی را پشت سرگذاشت تا پس از برتری آبی پوشان، نه فقط علیرضا منصوریان که بازیکنان حریف هم لب به تمجید از وی باز کنند.

او که در این فصل روزهای پرتب و تابی را پشت سر گذاشته، دومین کلین شیت فصل خود را با خلق صحنه ای جالب توجه در ورزشگاه ثامن جشن گرفت.

در حالی که توپ به شکل عجیبی در حال ورود به دروازه استقلال بود، رحمتی با یک رفلکس زیبا توپ را از کنج دروازه به بیرون کشید.

شاید بهت دو برزیلی استقلال در این صحنه نشان می دهد که آنها چقدر نگران از دست رفتن پیروزی آبی ها در لحظات آخر بودند.

منبع: جام نیوز