تاریخ : 11:55 - 1395/07/25
کد خبر : 57988
سرویس خبری :
 

ابهام در پرداخت سپرده های بیش از۵۰ میلیون موسسه میزان

ابهام در پرداخت سپرده های بیش از۵۰ میلیون موسسه میزان

بانک صادارات تاکنون مطالبات سپرده گذاران تا مبلغ 50 میلیون تومان را پرداخت کرده اما هنوز برای پرداخت مطالبات بالای 50 میلیون تومان هیچ دستورالعملی را دریافت نکرده است.

کارگرآنلاین: حسن صابری، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بنده به عنوان نماینده بانکی استان به همراه مسئولان استانداری استان به طور جدی پیگیر تعیین تکلیف مطالبات سپرده گذاران موسسه میزان در خراسان شمالی بوده ایم.
صابری گفت: تا زمانیکه هیات تسویه تکشیل نشده بود، سپرده گذاران موسه میزان بلاتکلیف و سردرگم بودند که حتی این بلاتکلیفی منجر به بروز تنش های اجتماعی شد، اما از وقتی که ساماندهی و پاسخگویی به مطالبات این سپرده گذاران بر عهده بانک صادرات گذاشته شد، این بانک تعهد کرد که به پیگیری مشکلات آنان و پاسخگویی مطالباتشان اقدام کند.
وی تصریح کرد: بانک صادارات تاکنون مطالبات سپرده گذاران تا مبلغ 50 میلیون تومان را پرداخت کرده اما هنوز برای پرداخت مطالبات بالای 50 میلیون تومان هیچ دستورالعملی را دریافت نکرده است.
رئیس اداره امور شعب خراسان شمالی همچنین خاطر نشان کرد: با منحل شدن موسسه میزان، کارمندان این موسسه در بانک صادارات به صورت قراردادی مشغول به کار شده اند.

منبع:عصر اترک