تاریخ : 10:01 - 1395/07/26
کد خبر : 58029
سرویس خبری :
 

 جهانگیری: قبول دارم رشد اقتصادی ۵.۴ درصد با جیب مردم سازگار نیست

جهانگیری: قبول دارم رشد اقتصادی ۵.۴ درصد با جیب مردم سازگار نیست

معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه گفته می شود رشد اقتصادی ۵.۴ درصد با جیب مردم سازگار نیست، افزود: این را قبول دارم امروز رشد اقتصادی با جیب مردم سازگار نیست اما قبول کنید کاری با اقتصاد کشور کرده اند که به این آسانی ها قابل جبران نیست.

کارگرآنلاین:اسحاق جهانگیری امروز با حضور در مراسم روز جهانی استاندارد با اشاره به اینکه اقتصاد ایران شرایط حساسی را پشت سر گذاشته است، اظهارداشت: بعد از جنگ اقتصاد ایران به سمت برنامه ریزی حرکت  و هدف های مختلفی را تعریف کرد اما اعمال فشارها و تحریم ها و سوء مدیریت ها این رشد را متوقف  کرد.

وی افزود: خوشبختانه امروز برخی از موانع برطرف شده اقتصاد کشور در یک مرحله شتاب جدید قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف گذشته را جبران کنیم.

جهانگیری با اعلام اینکه گفته می شود رشد اقتصادی 5.4 درصد با جیب مردم سازگار نیست، افزود:  این را قبول دارم  امروز رشد اقتصادی با جیب مردم سازگار نیست اما قبول کنید کاری با اقتصاد کشور کرده اند که به این آسانی ها قابل جبران نیست.

معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد؛ تصور کنید اقتصاد کشور داخل یک گودال افتاده بود که برای بیرون کشیدن آن از گودال باید زحمت زیادی را بکشیم. البته اعتقاد دارم که با همکاری دستگاه های مختلف اقتصاد کشور مسیر توسعه را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

منبع: تسنیم